آغاز به کار آکادمی بزرگ فوتبال باشگاه آلومینیوم سازی اراک

نخستین آکادمی فوتبال استان مرکزی با هدف آموزش وشناسایی استعدادهای فوتبال استان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان وجوانان از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم سازی اراک آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۶۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

مجید آنجفی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرالکو، عصر سه شنبه در آئین افتتاح آکادمی فوتبال باشگاه آلومینیوم سازی در ورزشگاه ۱۵هزار نفری اراک، گفت: امروز با هدف ایجاد پشتوانه برای آینده در زمینه ورزش فوتبال استان، آکادمی فوتبال توسط باشگاه آلومینیوم اراک راه اندازی شد.

وی ادامه داد: با همه مشکلاتی که در راهمان وجود داشت خوشبختانه کار فوتبال را در لیگ دسته اول در فصل گذشته خوب پیش بردیم.
 
آنجفی افزود: از اینکه خانواده ها به این مجموعه اعتماد کرده و فرزندان خود را برای حضور در این آکادمی به ما سپرده اند خوشحال هستیم و تلاش داریم فضایی سالم و حرفه ای را برای این نونهالان فراهم کنیم و در آینده شاهد درخشش این ورزشکاران در ورزش فوتبال باشیم.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک تصریح کرد: با دو باشگاه ورزشی مهم اروپا در زمینه همکاری و تبادل اطلاعات قرارداد منعقد شده تا با اعزام مربی از سوی آنها، از آخرین روش های مربی گری جهان بهره مند شویم.
 
حمایت صنایع از ورزش استان نیازمند همکاری مسئولان است
 
در ادامه این آئین مجید پورعطار، مدیرعامل شرکت آلومینیوم سازی اراک گفت: شرکت ایرالکو تلاش دارد همگام با صنعت در زمینه ورزش حرکت کند و امروز برپایی آکادمی فوتبال برای این شرکت روزی به یاد ماندنی است چرا که معتقدیم این نونهالان پشتوانه فوتبال استان و کشور هستند که در چنین فضایی باید رشد کرده و آموزش ببینند.
 
وی افزود: راهی که شرکت ایرالکو در راستای توسعه ورزش آغاز کرده نیاز به حمایت هم جانبه مسئولان و مردم دارد.
 
پورعطار اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک(ایرالکو) متعلق به همه مردم استان به خصوص مردم اراک است و با برپایی آکادمی فوتبال در رده های سنی مختلف به ویژه نونهالان و نوجوانان به دنبال سرمایه گذاری پایدار در ورزش استان به ویژه ورزش پرطرفدار فوتبال هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: با استعدادهایی که در این استان در زمینه ورزش وجود دارد و شکوفا کردن این استعدادها و سرمایه گذاری بلندمدت می توانیم در ورزش کشور جایگاه رفیع و چشم انداز خوبی به دست آوریم.
 
مدیرعامل شرکت آلومینیوم اراک(ایرالکو) با بیان اینکه این شرکت حمایت از ورزش استان را در راستای مسئولیت های اجتماعی خود برعهده گرفته، تصریح کرد: مهم ترین عامل عدم پیشرفت در فوتبال این است که با ورزش فوتبال احساسی برخورد می شود و این مورد نیز باید آسیب شناسی شود تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استعدادها در این رشته ورزشی باشیم.
 
پورعطار در پایان خاطرنشان کرد: سهامداران  و هیات مدیره شرکت ایرالکو در تلاش هستند تا چراغ این باشگاه نه تنها روشن بماند بلکه روز به روز پرنورتر و توانمندتر شود و ثمره این نهال که امروز می کاریم را با بهره گیری از برنامه ریزی صحیح در آینده خواهیم دید.
 
آموزش ۴۰۰ورزشکار در آکادمی فوتبال طی تابستان سال جاری
 
در حاشیه آئین افتتاح آکادمی فوتبال استان، ایرالکو رضا فرهمند، رئیس آکادمی فوتبال آلومینیوم سازی گفت: این آکادمی با هدف آوردن خانواده ها به فضای ورزش فوتبال و شناسایی استعدادها برای پشتوانه سازی فوتبال استان تدارک دیده شده است.
 
وی افزود: در این آکادمی بیش از ۴۰۰ ورزشکار در رده های سنی شش تا ۲۱سال در ۹گروه زیر هشت سال، زیر ده سال، زیر یازده سال، زیر ۱۲سال، زیر ۱۳سال، زیر ۱۴سال، زیر ۱۵سال، زیر ۱۹سال و زیر ۲۱سال تحت نظر بیش از ۱۵مربی با تجربه، از ۲۲ خرداد تا ۲۲ شهریور ماه سال جاری دانش فوتبال را فرامی گیرند.
 
فرهمند اظهار داشت: آموزش این ۹گروه روزهای زوج از ساعت هشت صبح تا هشت عصر در زمین چمن شرکت هپکوی اراک دنبال می شود.
 
رئیس آکادمی فوتبال آلومینیوم سازی اراک تصریح کرد: در پایان دوره، استعدادهای برتر فوتبال این آکادمی شناسایی و جذب باشگاه خواهند شد و در طول سال به صورت رایگان به تمرینات خود ادامه می دهند و به فستیوال ها و مسابقات مختلف اعزام خواهند شد.
 
به گفته فرهمند باشگاه فرهنگی ورزش ایرالکو تلاش دارد آکادمی فوتبال تنها به فصل تابستان محدود نشود و در طول سال با شرایط مناسب نسبت به برپایی آموزش ها اقدام کند که البته این تصمیم بستگی به استقبال و حمایت خانواده ها و مسئولین دارد.
 
رئیس آکادمی فوتبال آلومینیوم سازی اراک همچنین خاطرنشان ساخت: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان مرکزی برای بهره گیری نونهالان و نوجوانان خانواده هایشان از آموزش های این آکادمی از تخفیف ۳۰درصدی در هزینه ها برخوردار هستند.
ارسال نظرات