خبرهای داغ:
معاونت استانداری و فرمانداری ویژه گنبدکاووس خبرداد؛

احداث آسمان نما گنبد به عنوان چهارمین آسمان نما کشور

معاونت استانداری و فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت:آسمان نما گنبد به عنوان چهارمین آسمان نما کشور در پارک خانواده در مرکز کانون پرورش فکری کودکان گنبد یک با اعتبار بالغ بر 500 میلیون ریال با مساعدت و همکاری اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان احداث شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۳۹۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، معاونت استانداری و فرمانداری ویژه گنبدکاووس در مراسم تجلیل از کودکان و نوجوانان افتخارآفرین کشوری و بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت : مجموعه کانون فکری کودکان و نوجوانان در تکمیل اقدامات ما که در دستور کار داریم موثر است و می توانیم استفاده بیشتری از این ظرفیت نمائیم.

محمد حمیدی افزود : امروزه گروه کاری کودک و خانواده را در فرمانداری زیر نظر امور بانوان راه اندازی و استارت خواهیم زد و ماهانه جلساتی را سرکار خانم جمعه نیا در دستور کار قرار دهند تا کارگروه به بخش اصلی خانواده که همانا کودک است سوق داده شود.

وی تصریح کرد : معتقدیم اگر کودک درست توجیح و تربیت شود در بزرگسالی در سطح جامعه، مشکلات و آسیب اجتماعی بسیار بسیار کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد : امروز در این جلسه مصوبات خوبی انجام شد و قرار شد آسمان نما گنبد به عنوان چهارمین آسمان نما کشور در پارک خانواده در مرکز کانون پرورش فکری کودکان گنبد یک با اعتبار بالغ بر 500 میلیون ریال با مساعدت و همکاری اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان احداث شود.

حمیدی اظهار داشت : دومین مصوبه احداث موزه علوم در همجواری کانون پرورش فکری گنبد2 با مساعدت اداره کل کانون پرورش فکری خواهد بود.

وی بیان کرد : مصوبه دیگر راه اندازی کتابخانه بسیار در سطح شهر و شهرستان با تامین خودرو از طرف شهرستان گنبد و تجهیزات آن با اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

مدیر اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این جلسه گفت : طرح نقل خوبان با هدف رسالت خدمت رسانی به تمام استان و استفاده از امکانات و ظرفیت موجود به همه بچه ها انجام خواهد شد.

محمد رحیم سیفی افزود : این طرح به صورت ساخت قلک های توسط خود کودکان با اشکال مختلف و با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی واریز بخشی از پول توجیبی آنان به این قلک است.

وی تصریح کرد : این طرح با شعار از کودکان برای کودکان خواهد بود که در پایان سال در یک روز خاص مبالغ جمع آوری و وسیله نقلیه توسط آن خریداری و در اختیار روستاهای محروم جهت کتابخانه سیار خواهد شد.

وی اظهار داشت : اگر یک وسیله نقلیه در هر شهر خریداری شود ما آمادگی جذب یک نفر یا تجهیز وسیله نقلیه به 4 هزار و 500 جلد کتاب و دیگر تجهیزات را داریم تا کتابخانه سیار شهری را نیز راه اندازی نمائیم.

سیفی با اشاره به کتابخانه های سیار روستایی گفت : ما توانستیم ظرفیت کتابخانه سیار را از 2 باب به 8 باب در 55 روستا و حومه شهر افزایش داده تا کودکان بتوانند از این ظرفیت استفاده نمایند.

وی پیشنهاد کرد : در هر نوبت که کودکان کانون پرورش فکری در عرصه بین المللی افتخارآفرینی می کنند پیشنهاد می کنم که آثار انان که در حال حاضر فقط در عرصه نقاشی است در معرض عموم همشهریان در سطح شهر قرار داده شود.

در این مراسم از 29 نفر کودک و نوجون افتخارآفرین در عرصه های نقاشی، مشاعره ، فیلم سازی و غیره تجلیل شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها