خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی گنبد کاووس خبر داد؛

اعزام 300 نفر از دانشجویان گنبد کاووس به اردوهای جهادی

مسئول بسیج دانشجویی گنبد کاووس گفت: 300 نفر از دانشجویان شهرستان گنبدکاووس که 200 نفر از این مجموع دانشجو خواهر هستند برای اروهای جهادی به روستاها اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۹۵۶۲۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، رضا ممشلی در جلسه اردوهای جهادی اظهار کرد: طرح های اردوی جهادی در ایام تعطیلات نوروز و ایام تابستان به مدت ده روز و طرح تداوم جهادی به مدت یک روز و سه روز در طول سال برگزار می شود.
وی افزود : این اردوها در 7 عرصه آموزشی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، بهداشتی، عمرانی، کشاورزی و مطالبه گری انجام می شود و فعالیت دانشجویان در گروههای ده نفر به همراه یک طلبه آقا یا خانم به روستاهای اطراف شهرستان است.
مسئول بسیج دانشجویی تصریح کرد : قرار است 300 نفر از دانشجویان شهرستان گنبدکاووس که 200 نفر از این مجموع دانشجو خواهر هستند به روستاها اعزام شوند.
ممشلی اظهار داشت : در ایام نوروز امسال نیز 30 نفر دانشجو به روستاهای دروک و زندان چال ، کفش محله و ورچشمه شهرستان مینودشت اعزام شدند که از دانشگاه پیام نور و آزاد شهرستان گنبد و گرگان بودند و در بحث های عمرانی، فرهنگی و آموزشی فعالیت داشتند.
وی بیان کرد : در سال گذشته در ایام نوروز و تعطیلات تابستان مجموعا 270 نفر به این اردوها اعزام شدند.
مسئول بسیج دانشجویی هدف از این اردوها برای دانشجویان را خودشناسی، خودسازی، مسئولیت پذیری، تقویت ارزش اخلاقی جهادگران ، ولایت پذیری و غیره برشمرد.
وی رسالت اردوی جهادی را در دو بخش نامید و ادامه داد : رسالت ما رسالت حداقلی برای اوقات فراغت دانش آموزان روستایی و رسالت حداکثری برای تربیت نیروی انسانی برای جامعه مهدویت است.
ممشلی اضافه کرد : هدف ما برای جامعه روستایی : گسترش عدالت ، شناسایی نخبگان منطقه ، ایجاد روحیه امید و نظام در منطقه و کمک به رفع محرومیت است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها