خبرهای داغ:
گزارش تصویری

برگزاری کلاس های قرآنی در دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) زیرکوه

مدرس روخوانی، تجوید و مفاهیم وتفسیر قران کریم از برگزاری کلاس های قرآنی در دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۷۹۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

ملیحه محمودی مدرس روخوانی، تجوید و مفاهیم وتفسیر قران کریم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، از برگزاری کلاس های قرآنی در دارالقران امام حسن مجتبی(ع) شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمودی گفت: ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن است که آموزش ، یادگیری و خواندن قرآن در این ماه بیش از پیش سفارش و تاکید شده است.

وی برپایی کلاس های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان زیرکوه را دارای شور و حال خاصی عنوان کرد و افزود: کلاس های قرآنی در رشته هایی نظیر روخوانی قرآن، تجوید، تجوید عالی، صوت ولحن، مفاهیم و تفسیر موضوعی قرآن، جزء خوانی قرآن برگزار می شود.

این مدرس قرآن ادامه داد: کلاس زندگی قرآنی با محوریت (زندگی زناشویی) و کلاس تواشیح به منظور ارتقاء و بالا بردن سطح آموزش صحیح خوانی نماز و تلاوت قرآن، آموزش مفاهیم ناب قرآن، ایجاد انگیزه در نوجوانان برای شرکت در کلاسهای تواشیح و قرآنی و بالا بردن مهارت زندگی مخصوصا همسرداری برای بانوان منطقه و پرورش مربی بومی در بحث روخوانی، تجوید و صوت ولحن قرآن برگزار می گردد.

گفتنی است، این کلاسها با همکاری دارالقران امام حسن مجتبی(ع)، ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه، سازمان تبلیغات و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زیرکوه همه روزه از ساعت 8 صبح زیر نظر مربیان مجرب سرکار خانم اعظم گلدان وملیحه محمودی برگزار می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها