خبرهای داغ:
به میزبانی سالن حضرت ابوالفضل (ع) قم صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات هاکی یادواره شهدای مدافع حرم در قم

رقابت‌های هاکی قهرمانی یادواره شهدای مدافع حرم با برنامه‌ریزی هیأت هاکی استان قم در شب‌های ماه مبارک رمضان در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۸۹۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بعد از انتصاب حمید جلیلی به عنوان سرپرست جدید هیأت هاکی استان قم چند برنامه‌ متنوع همگانی این رشته در سطح شهر قم برگزار شده و اکنون نوبت به برگزاری رقابت‌های جام رمضان این رشته ورزشی در دو رده سنی رسیده است.

با برنامه‌ریزی انجام شده در هیأت هاکی استان قم، مسابقات هاکی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و با عنوان جام رمضان برنامه‌ریزی شده و در دو رده سنی هر دو بخش دختران و پسران برای شناخت برترین‌های استان قم برگزار می‌شود.

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات هاکی قهرمانی جام رمضان و یادواره شهدای مدافع حرم در استان قم، برای کسب عناوین برتر این دوره از رقابت‌ها، در دو رده سنی نوجوانان و جوانان روزهای سی‌ام خرداد و اول تیرماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در واقع این نخستین دوره مسابقات جام رمضان در قم است که ویژه مخاطبین آماتور و حرفه‌ای طراحی شده و با توجه به این که کمیته مربیان هیات بر روند برگزاری مسابقات نظارت دارد، آموزش و استعدادیابی دو هدف مهم هیأت هاکی استان قم از برگزاری این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

رقابت‌های قهرمانی هاکی جام رمضان در بخش بانوان روز یکشنبه سی‌ام خردادماه برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بخش آقایان این جام نیز روز سه‌شنبه اول تیر ماه در تلاش برای به دست‌ آوردن مقام‌های اول تا سوم این جام به مصاف یکدیگر می‌روند.

با هماهنگی‌های انجام شده بین کمیته‌های مختلف هیأت هاکی استان قم به منظور برگزاری مطلوب و با کیفیت این رقابت‌ها‌، از تمام هاکی بازان قم برای حضور در جام رمضان دعوت به عمل آمده است، ضمن اینکه مهلت ثبت‌نام و اعلام آمادگی تیم‌ها برای شرکت در این بازی‌ها تا یک روز قبل از مسابقات پیش‌بینی شده است.

مکان برگزاری رقابت‌های هاکی جام رمضان قم از سوی هیأت هاکی، سالن ورزشی حضرت ابوالفضل (ع) در کوچه شماره 43 منطقه امامزاده ابراهیم قم انتخاب شده است و هیأت هاکی قم با توجه به تصمیم به اعزام تیم‌های دختران و پسران قم به رقابت‌های کشوری، روی بازیکنان شرکت کننده در این مسابقات نظارت ویژه دارد.

این در حالی است که از آخرین موفقیت هاکی قم در مسابقات کشوری نزدیک به چهار ماه می‌گذرد زیرا در اسفند ماه سال 1394 بود که تیم هاکی پسران قم در مسابقات مدارس هاکی کشور در بخش مینی برای نخستین‌‌بار در تاریخ ورزش هاکی قم عنوان نایب‌قهرمانی ایران را کسب کرد.

مرحله نهایی مسابقات مدارس هاکی کشور در دو بخش مینی و سالنی به میزبانی هیات هاکی استان مرکزی در شهر اراک  به انجام رسید و تیم هاکی پسران قم در جدال با تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها با کسب سه پیروزی و یک باخت بر سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت.
ارسال نظرات