خبرهای داغ:
رئیس هیئت هندبال قم مطرح کرد:

فعالیت ۲۳ پایگاه استعدادیابی هندبال در قم

رئیس هیئت هندبال استان قم با بیان اینکه در حال اجرای طرحی مشترک با اداره کل آموزش و پرورش استان قم هستیم، گفت: ۲۳ پایگاه استعدادیابی هندبال در قم فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۴۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سید علیرضا طباطبایی شامگاه شنبه در مجمع سالانه هیئت هندبال استان قم اظهار داشت: زمانی که هیئت هندبال قم را تحویل گرفتیم در رده ۳۱ هیئت‌های ورزشی استان قم قرار داشتیم اما در سال ۹۳ به رتبه ششم رسیدیم و در ارزیابی فدراسیون هم هیئت ششم کشور شدیم.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که پیش آمد در سال ۹۴ در رنکینگ هیئت‌های هندبال سراسر کشور در رده پانزدهم قرار گرفتیم و از عملکرد خودمان راضی نیستیم اما تنگناهایی در کار ما وجود دارد که باید رفع شود.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: در بخش آموزش در سال ۹۴ سال پرکاری را سپری کردیم که حاصل ان انتخاب شدن به عنوان هیئت ورزشی بر‌تر استان قم در شاخص آموزش در این سال بود.

طباطبایی بیان داشت: بر اساس تفاهم نامه فدراسیون هندبال و وزارت آموزش و پرورش، در حال اجرای طرحی مشترک با اداره کل آموزش و پرورش استان قم هستیم و در این طرح برنامه ۴ ساله‌ای در هندبال پایه در برنامه اجرا خواهد بود.

وی عنوان کرد: در سال ۹۴ در قم لیگ‌های استانی را فعال کردیم و در ۲ مرحله استعدادیابی هندبالیست‌های دختر و پسر، ۱۵۰ دانش آموز را مورد بررسی قرار دادیم و امروز در جایی ایستاده‌ایم که ۲۳ پایگاه استعدادیابی هندبال در قم شامل ۱۲ پایگاه برای دختران و ۱۱ پایگاه برای پسران در قم در بخش نونهالان و مینی هندبال فعال شده است.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: از نظر مالی مشکلاتی داریم و با سیاست برگزاری مسابقات پایه کشور به صورت منطقه‌ای و نهایی، هر تیم باید ۲ بار هزینه کند و اگر شهر میزبان دور باشد کار سخت‌تر هم می‌شود و تقاضای ما برگزاری مسابقات در مرکز کشور است.
ارسال نظرات