خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان عنوان کرد:

فتح خرمشهرهای اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی توسط نیروهای بسیجی

سید علی مهاجر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری فتح خرمشهرهای اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی را از نیروهای بسیج خواستار شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۳۳۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سید علی مهاجر ظهر امروز در جمع مربیان حلقه های صالحین پایگاههای بسیج شهرستان گرگان با اشاره به آغاز طرح جوانه های صالحین اظهار کرد : این طرح باید موجب تقویت حلقه های صالحین شود و خود سازی یکی از موضوعات مهمی است که ما از حلقه های صالحین انتظار داریم.
وی تصریح کرد : در مرحله نخست برای اجرای طرح جوانه های صالحین و اوقات فراغت 25 درصد اعتبارات تخصیص یافته به حساب پایگاههای مجری واریز خواهد شد.
فرمانده سپاه گرگان بابیان اینکه بسیج ما امروز پرچم دار بسیاری از میدان هاست گفت : در پایگاههای بسیج برخی واژه های ارزشی را باید با برنامه ریزی درست عملیاتی کنیم.
مهاجر ادامه داد: بسیجیان در حوزه سرزمینی باید نگاه مسئله محور داشته باشند و نباید در پایگاهی که فعالیتهای قرآنی و معرفتی انجام می شود با افزایش معضلات اجتماعی از قبیل بی حجابی ، سرقت در حوزه سرزمینی روبرو باشیم.
وی با بیان اینکه مسائل اساسی نظام باید به عنوان یک دغدغه در دستور کار پایگاههای مقاومت قرار بگیرد گفت : مسائلی چون حضور حداکثری در انتخابات بدون هیچ گونه نگاه و برداشت سیاسی یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و ما امروز باید بیندیشیم چرا 55 درصد مردم شهر گرگان در پای صندوق های رأی نیامدند.
فرمانده سپاه گرگان در پایان با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید از حرف به عمل برسیم فتح خرمشهرهای اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی  را از نیروهای بسیج خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار