خبرهای داغ:
دبیر شورای اندیشه ورز جهادی خراسان جنوبی در جمع بسیجیان آیسک:

گره گشایی از مشکلات مردم با ارزش تر از ساخت دیوار خانه خداست

دبیر شورای اندیشه ورز جهادی خراسان جنوبی گفت: گروه های جهادی باید کار مردم را انجام بدهند، مشکلات مردم را برطرف کنند و این ارزشش از ساختن دیوار مسجد هم بالاتر است.
کد خبر: ۸۶۹۷۵۴۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، آقای شاد در جلسه هم اندیشی جهادگران شهر آیسک اظهار داشت: حضور جوانان مومن و انقلابی مبنای تقوای گروه های جهادی است و حضور صدرصدی روحانی در گروه جهادی لازم است.

دبیر شورای اندیشه ورز جهادی استان عنوان کرد: گروه های جهادی باید کار مردم را انجام بدهند، مشکلات مردم را برطرف کنند و این ارزشش از ساختن دیوار مسجد هم بالاتر است.

شاد یکی از عوامل رشد خدمت رسانی و کیفی بخشی به رفع نیازهای مردم در روستاها دانست و افزود: آگاهی بخشی از فعالیت های شرح وظایف و امتیازات سازمان ها و ادارات دولتی و حکومتی از جمله اهداف گروه های جهادی هست .

وی ادامه داد: هدف از اردوهای جهادی خود سازی و تزکیه نفس می باشد و هدف دوم خدمت رسانی به مردم است و هدف اصلی مقابله با غفلت ها و فراموشی ها در زندگی روز مره انسان است که سبب بروز آفت های همچون کبر و ندامت و ایجاد احساس مسولیت کافی است.

جلسه هم اندیشی جهادگران درماه مبارک رمضان با حضور دبیر شورای اندیشه ورز جهادی استان، معاون فرهنگی سازمان بسیج سازندگی استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت شهرستان سرایان، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان، فرماندهی و جانشین حوزه سیدالشداء آیسک، امام جمعه شهرآیسک، مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه سرایان و جهادگران برتر شهرستان به همراه مسئول گروه های جهادی شهرسه قلعه برگزار شد.

در طول این برنامه که در محل حسینیه شهداء درجوار مرقد شهداء گمنام برگزار شد، کارگاهی در بحث کارآفرینی واشتغال زایی تشکیل شد.

اعزام گروه جهادی شهیدعلی نوری به روستای دوحصاران ازتوابع مرکزی شهر آیسک از افطار تا سحر جهت انجام کار درعرصه عمرانی پایان بخش این برنامه بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها