رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند :

حضور 11 رشته ورزشی در جام رمضان 95 در شازند

رجبی از حضور 11 رشته ورزشی فعال در جام رمضان 95 در شهرستان شازند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۷۶۲۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

امید رجبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند بابیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی است، گفت: انسان می‌تواند در این ماه بابرکت علاوه‌ بر تهذیب نفس و بالا بردن معنویت خود، با انجام صحیح و به‌موقع ورزش به تقویت قوای جسمی بپردازد.

وی بابیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته مسابقات جام رمضان در رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان در حال برگزاری است، افزود: این مسابقات باهدف پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین افزایش احساس لذت از ورزش در این ماه برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند اظهار کرد: رشته هایی نظیر فوتبال، فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، کاراته و ... در دو بخش آقایان و بانوان امسال در جام رمضان شرکت می کنند.
 
رجبی  با اشاره به فصل تابستان و برنامه ای اوقات فراغت، بیان کرد: برنامه های اوقات فراغت اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند در 28 رشته ورزشی کار خود را آغاز کرده است.
 
وی مسابقات جام رمضان را فرصت بسیار خوبی برای ایجاد شادی و نشاط در بین نوجوانان و جوانان دانست و یادآور شد: این مسابقات با هدف ایجاد نشاط در ماه مبارک رمضان هر شب تا پایان ماه رمضان با عنوان تکریم این ماه عزیز در سطح شهرستان انجام می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار