خبرهای داغ:
با حضور جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد

گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر در قم

آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم طی نشستی با حضور جمعی از مسؤولان برجسته استانی در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گردهم آمدند.
کد خبر: ۸۶۹۷۷۹۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، گردهمایی فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان قم یکشنبه شب با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، محمدعلی مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) و امیرحسین مرادی فرمانده ناحیه امام رضا(ع) سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس ستاد اقامه امر به معروف و نهی از منکر استان قم از دغدغه‌های امام خمینی(ره) در عرصه امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد و گفت: تاکنون جمعیت قابل توجهی در این عرصه فعالیت داشته و در راستای تحقق آموزه‌های دینی گام برداشته‌اند.

آیت‌الله سعیدی به توجهات علمای دینی به امام خمینی(ره) اشاره کرد و ادامه داد: ناصحین بدون ادعا روند فعالیت‌های خود را ادامه داده و اکنون برخی از مجموعه‌های دیگر نیز در کنار این گروه قرار گرفته‌اند.

همچنین معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: آمران به معروف و ناهیان منکر در استان قم با تشکیل گروه‌ها و پیگیری رسالت‌های خود در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به دستاوردهای بسیاری رسیده‌اند.

آشتیانی با بیان اینکه در گذشته حرکت فعالان امر به معروف و نهی از منکر پشتوانه قانونی نداشته است، تصریح کرد: روایات و آیات بسیاری به اهمیت این فریضه دینی اشاره کرده است و ترویج امر به معروف زبانی از شکستن قبح گناه در جامعه جلوگیری می‌کند.
ارسال نظرات