طرح مودت در سپاه ناحیه زرندیه برگزار شد

نشست اُنس و مودت، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های ناحیه مقاومت بسیج زرندیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۰۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرگرد پاسدار علی علیپور در همایش طرح مودت فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج سپاه ناحیه زرندیه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد کریم اهل بیت(ع) اظهار داشت: این همایش با هدف ایجاد انس والفت و تعامل و ارتباط بیشتر با فرماندهان پایگاههای مقاومت شهرستان در جهت تحقق اهداف بسیج برگزار شده است.

وی افزود: بی‌شک پشتیبان اصلی فرماندهان بسیج خانواده‌ها و همسران آنها هستند و تکریم آنها تلاشی است در راستای انجام ماموریت‌ها، تقویت روحیه نشاط در خانواده بسیج و ترویج سبک زندگی اسلامی فاطمی و علوی در بین خانواده‌ها است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: امام حسن مجتبی(ع) نه تنها از نظر علم، تقوى، زهد و عبادت مقامى برگزیده و ممتاز داشت، بلكه از لحاظ بذل و بخشش و دستگیرى از بیچارگان و درماندگان نیز در عصر خود زبانزد خاص و عام بود.

سرگرد پاسدار علیپور با اشاره به کرامت و بخشش آن حضرت گفت: امام حسن(ع) آرام بخش دل‌هاى دردمند، پناهگاه مستمندان و تهیدستان، و نقطه امید درماندگان بود.

زندگی شخصی امام خمینی(ره) بهترین الگو برای زندگی فردی

حجت الاسلام نبی‌الله بیاتی در ادامه این همایش با اشاره به راهکارهای شیرین کردن زندگی مشترک گفت: داشتن زبان تشکر و اظهار علاقه زوجین نسبت به هم از جمله روش‌های بسیار ساده برای شیرین شدن زندگی زوجین است.

وی افزود: اظهار محبت کدردن زوجین به هم مخصوص دوران ابتدای زندگی نیست و مورد نیاز زندگی انسان از ابتدا تا آخر عمر است.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: روش‌های بصری، قلبی، لسانی، مکتوب از جمله روش‌های محبت است، حب نساء و دوست داشتن همسران در اخلاق پیامبران است و ایمان به خدا و محبت به همسر رابطه مستقیم دارد.

حجت‌الاسلام بیاتی گفت: نامه 31 نهج البلاغه نامه امام علی(ع) به امام حسن(ع) و نامه محبت آمیز امام خمینی(ره) به همسر خود نمونه بارز محبت مکتوبی است، زندگی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بهترین الگو برای زندگی تک تکر افراد جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات