خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند:

کلید گشایش تمام مشکلات نماز اول وقت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند با اشاره‌ای به سخن علما و بزرگان دین در خصوص اهمیت نماز اول وقت گفت: کلید گشایش تمام مشکلات نماز اول وقت است.
کد خبر: ۸۶۹۸۵۹۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در جمع کارکنان سپاه ناحیه نهاوند در محل حسینیه شهدای پاسدار در خصوص فضیلت نماز اول وقت اظهار داشت: نماز عبادت مشترک تمام ادیان آسمانی از حضرت آدم(ع) تا حضرت خاتم الانبیاء(ص) است.

وی بیان داشت: در انجام فرایض و احکام الهی انجام هیچ فریضه‌ای به اندازه نماز خواندن تبلیغ نشده و به اهمیت آن پرداخته نشده است به طوری که در هر شبانه روز 70 مرتبه در اذان و اقامه با الفاظی چون حی علی الصلاه، حی علی الفلاح، حی علی خیرالعمل و قد قامت الصلاه مسلمانان به خواندن نماز دعوت شده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند در اهمیت نماز خواندن به داستانی از پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: پیامبر(ص) به سلمان فرمودند همانطور که برگ‌های درخت با تکان دادن ریخته شد گناه مسلمان نیز با نماز خواندن ریخته می‌شود .

وی با اشاره‌ای به سخن علما و بزرگان دین در خصوص اهمیت نماز اول وقت گفت: آیت الله بهجت از استادش سید علی آقا قاضی نقل می کند که ایشان در اهمیت نماز اول وقت می فرمایند مراقب نماز اول وقت باشید اگر مشکلات و حاجات شما برآورده نشد مرا لعن و نفرین کنید.

شیرزادی ابراز داشت: درجایی دیگر شخصی به مرحوم نخودکی اصفهانی گفته بود من دغدغه شغل و ازدواج و عاقبت خود را دارم ایشان گفته بود هر سه مشکل شما با نماز اول وقت بر آورده می شود و هیچ شک نداشته باش که حتی 10 کار مهم هم با یک کلید نماز باز خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: وقتی غم به شما روی آورد وضو بگیرید و وارد مسجد شوید و دو رکعت نماز بخوانید و بعد از آن برای رفع مشکل خود دعا کنید .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار