خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قصرشیرین:

اقتصاد مقاومتی با همراهی مردم و مسئولان محقق می شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور است که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی این مهم تنها با همراهی و هم افزایی مردم و مسوولان با یکدیگر محقق می شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۱۵۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در آیین ضیافت افطار که با حضور فرماندهان پایگاه ها، حوزه های مقاومت و بسیجیان خواهر و برادر قصرشیرین در حسینیه شهید دکامی زاده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد، افزود: اگر در جهت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به دو بعد اقتصادی و فرهنگی توجه داشته باشیم به راحتی می توان اهداف اقتصاد مقاومتی را جامعه عملیاتی کرد.
وی اظهار کرد: خانواده ها در دو بخش فرهنگی و اقتصادی آسیب پذیرند که تبعیت از الگوهای اسلامی و دینی و همچنین مدریت در بخش اقتصادی می تواند راهگشا و منجر به داشتن خانواده ای باثبات و موفق شود.
شامحمدی بیان کرد: دوری از اسراف، چشم و همچشمی در خانواده ها، الگو گرفتن از بزرگان دین، رعایت اخلاق اسلامی، مدیریت در بخش اقتصادی و هزینه ها، کنترل کردن فرزندان و رفتار آنان، دوری از افراد بد و دوستان ناباب و همچنین پرهیز از پدیده مدگرایی و تجمل گرایی می تواند راه های دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین حفظ خانواده از بعد فرهنگی باشد.
مسوول نمایندگی دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین با بیان اینکه امروز منشا بسیاری از اختلاف های خانوادگی نشات گرفته از ماهواره و فضای نادرست مجازی است گفت: باید در این خصوص خانواده ها مراقب رفتار و اعمال فرزندان خود باشند تا کانون گرم خانواده که مقدس ترین نهاد اجتماعی است سالم بماند.
حجت الاسلام شامحمدی اضافه کرد که با داشتن خانواده ای سالم می توانیم جامعه ای سالم برای پیشرفت در مسیر عقلانیت و توسعه داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت قصرشیرین نیز در سخنانی با اشاره به برکات ماه معنوی و پر فیض رمضان، خواستار استفاده از فیوضات این ماه شد و گفت: باید از لحظه لحظه های ناب این ماه برای استجابت دعا، آمرزش گناهان و تزکیه نفس خود بهره بگیریم.
سرهنگ علی احمد پور افزود: این ضیافت افطار با حضور 170 تن از فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شامل خواهران و برادران به همراه خانوادهای آنان با هدف ایجاد هم افزایی و دوستی بیشتر در بین کارکنان بسیجیان برگزار شد.
ارسال نظرات