خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب:

شهید بهشتی و یارانش پایه های نظام اسلامی را مستحکم کردند

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کردند.
کد خبر: ۸۷۰۰۱۵۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مجید صفدری روز پنجشنبه در دیدار قضات و کارکنان دادگستری سرپل ذهاب با وی، با بزرگداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش افزود: هفته قوه قضاییه فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاشگران عرصه قضا و عدالت گستری، پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.
وی اظهار کرد: به گفته امام راحل شهید بهشتی خدمات ارزنده ای به انقلاب کرد و در هفته قوه قضاییه باید خدمات این شهید گرانقدر در جامعه تبیین شود.
امام جمعه سرپل ذهاب اجرای عدالت را مربوط به تمام جامعه دانست و گفت: اجرای عدالت همیشه به عهده دستگاه قضایی نیست و مردم نیز می توانند با امر به معروف و نهی از منکر در این راه کمک زیادی کنند که در نتیجه مشکلات دادگستری کمتر خواهد شد.
حجت الاسلام صفدری اضافه کرد که انقلاب اسلامی تحولی بزرگ بر خلاف جریان های منفی دنیا بود که با رهبری امام خمینی (ره) راه خود را پیش گرفت و با ایجاد تغییر مسیری که در دنیا بوجود آورد، تا ابد باقی خواهد ماند.
وی در ادامه انقلاب اسلامی را حاصل اعتماد مردم به امام راحل توصیف کرد و افزود: سیره زندگی امام خمینی (ره) باعث شد که مردم با شنیدن ندای حق طلبی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، به این سخنان ارزشمند پی ببرند و در راه تحقق هدف های انقلاب تلاش کنند.
خطیب جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: برای کاهش اطاله دادرسی باید راه هایی در دستگاه قضایی وجود داشته باشد تا مشکلات مردم کاهش یابد که این امر رضایتمندی مردم از دستگاه قضا را به همراه خواهد داشت.
ارسال نظرات