خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان

نهادهای بین المللی ابزاری برای تقویت نیرو و توان آمریکا هستند

حجت الاسلام منفردی در نشست هم اندیشی هادیان سیاسی سپاه و بسیج با اشاره به عملکرد نهادهای بین المللی گفت: همانطور که امام راحل نیز بارها فرمودند سازمان ملل و شورای امنیت و نهادهای بین المللی در خدمت ابرقدرتها به ویژه آمریکا هستند.
کد خبر: ۸۷۰۰۵۶۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در نشست هم اندیشی هادیان سیاسی سپاه و بسیج با اشاره به عملکرد نهادهای بین المللی گفت: همانطور که امام راحل نیز بارها فرمودند سازمان ملل و شورای امنیت و نهادهای بین المللی در خدمت ابرقدرتها به ویژه آمریکا هستند.

منفردی ادامه داد: آمریکا زورگویی ها و افکار خود را از طریق نهادهایی چون سازمان ملل بر سایر کشورها تحمیل می کند و این نهادها ابزاری برای تقویت نیرو و توان آمریکا هستند.

وی خارج کردن عربستان از لیست سیاه سازمان ملل با فشار آمریکا و دلارهای عربستان در حالی که هزاران زن و کودک بی گناه را در یمن به خاک و خون کشیده است را از جمله این موارد عنوان کرد.

منفردی افزود: نمونه دیگر بازیچه بودن سازمان ملل در دست آمریکا اینست که سه سال وقت کشور ما را صرف مذاکره برای لغو تحریم های ظالمانه و قطعنامه ها کرد اما به دلیل دبه درآوردن و خدعه کردن آمریکا تحریم ها لغو نشد و مجبور شدیم دست به دامن دادگاه لاهه از دیگر نهادهای تحت نفوذ و سلطه آمریکا شویم.

منفردی گفت: با توجه به سابقه و عملکرد سیاه سازمان های بین المللی نباید امید چندانی به احقاق حقوق ملت ایران توسط این سازمان ها داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان اظهار داشت: باید به اندیشه امام راحل برگردیم که تاکید داشتند"ملت ایران تصمیمات شورای امنیت و سازمان های بی ارزش را جز ورق پاره هایی در خدمت وتوکنندگان نمی داند و از سازمان های نوکر ابرقدرتها نمی ترسد".

در این نشست هادیان سیاسی پیرامون مسائل داخلی و منطقه تبادل نظر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها