مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک :

جذب 120 بازیکن در مدرسه والیبال شهرداری اراک

عزیز محمدی از جذب بیش از 120 نفر در مدرسه والیبال شهرداری اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۱۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

رضا عزیزمحمدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در راستای توسعه ورزش و پرورش ورزشکاران حرفه‌ای همچون سنوات گذشته اقدام به راه‌اندازی مدرسه والیبال ویژه جوانان و نوجوانان رده‌های سنی 8 تا 14 سال کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 120 نفر در این مدرسه جذب شده و به صورت حرفه‌ای آموزش‌های والیبال را فرا می‌گیرند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده همچنین موفق شدیم مجوز آکادمی والیبال شهرداری را از فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته دریافت کنیم.

عزیز‌محمدی گفت: علاوه بر مدرسه والیبال پسران، باشگاه در زمینه آموزش والیبال به دختران علاقمند نیز اقدام به تاسیس مدرسه کرد و هم‌اکنون بالغ بر 70 دانش‌آموز در این مدرسه در حال فعالیت در رشته والیبال هستند.

به گفته وی مدرسه فوتبال شهرداری اراک نیز در 2 رده سنی راه‌اندازی و هم اینک بیش از یک‌صد دانش‌آموز در این مدرسه مشغول فراگیری آموزش‌های لازم در رشته فوتبال هستند.

وی بیان داشت: شهرداری اراک یکی از برنامه‌های مهم خود در کنار توسعه و عمران شهری را پرداختن به ورزش شهروندان و حمایت از ورزشکاران این شهر قرار داده که در این راستا برنامه‌ها و سیاست‌های خود را از طریق باشگاه پیگیری می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های صورت گرفته در فصل جدید لیگ‌های مختلف کشور امسال تیم فوتبال شهرداری اراک در لیگ دسته دو، بسکتبال در لیگ برتر، والیبال در لیگ برتر، سپک‌تاکرا لیگ برتر، پینگ‌پنگ لیگ برتر، هاکی لیگ برتر، والیبال نشسته لیگ برتر، بسکتبال با ویلچر لیگ برتر کاراته بانوان در لیگ برتر، پهلوانی و زورخانه‌ای لیگ برتر و فوتبال جوانان لیگ دسته اول کشور حضور خواهند یافت.


ارسال نظرات