خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۵۰ نقطه استان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر جهان در بیش از ۵۰ نقطه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۳۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، عباس سروری در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور در تمامی مراکز، شهرستانها، بخشها، دهستانها و روستاهای بزرگ برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 11 در کرمانشاه آغاز می‌شود، عنوان کرد: این راهپیمایی در شهر کرمانشاه از میدان انقلاب آغاز می‌شود و تا مسجد جامع ادامه دارد.

سروری با بیان اینکه با برگزاری راهپیمایی به صورت خودجوش در نقاط مختلف استان به طور قطع تعداد نقاط برگزارکننده راهپیمایی بیش از 50 مکان است، گفت: آیت‌الله ممدوحی در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازد و با برپایی نماز جمعه به امامت آیت‌الله علما به پایان می‌رسد.

وی از برپایی غرفه های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی خبر داد و افزود: غرفه‌های فرهنگی به منظور آگاهی مردم نسبت به جنایات صهیونیست در قالب نمایشگاه عکس در نقاط مختلف مسیر تعبیه شده است.

سروری با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اندیشیده شده است، افزود: هماهنگی‌های لازم با سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی جهت ارائه خدمات به همشهریان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در روز جهانی قدس پیام انقلاب و انزجار مردم نسبت به جنایات صهیونیست بار دیگر به نقاط مختلف جهان بازگو می‌شود، اظهار کرد: امید داریم مردم روزه‌دار استان کرمانشاه بار دیگر با شور و شعور سیاسی خود دعوت ایام وداع امام(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری را برای حضور در راهپیمای لبیک گویند.

ارسال نظرات