خبرهای داغ:
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس، تجلی صف بندی جنود حق در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است

ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: این روز بزرگ تجلی صف بندی جنود حق در مقابل رژیم غاصب و کودک­کش صهیونیستی و جریان های حامی آن است.
کد خبر: ۸۷۰۱۲۹۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه ناحیه بسیج امام حسین(ع) به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: "روز قدس روز اسلام است و در آن روز باید اسلام را احیا کرد،" به یقین روز جهانی قدس یادگار جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

بیانیه افزوده است: این روز بزرگ همه ساله همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر دنیا در حالی گرامی داشته می شود که لابی صهیونیستی دائما تلاش می کند این حرکت بزرگ دردنیای اسلام را تضعیف و یا متوقف کنند.

بیانیه تصریح کرده است: روز جهانی قدس در واقع تجلی صف بندی جنود دنیای حق در برابر رژیم صهیونیستی و جریان لابی و حامی آن است، همین موضوع باعث شده که صهیونیست ها و جریان بین المللی حامی شان به فکر منحرف کردن این واقعه مهم دردنیای اسلام بیفتند و با بوجود آوردن جریان های تکفیری و داعش سعی در کم رنگ کردن موضوع فلسطین داشته باشند.

بخش دیگری از بیانیه افزوده است: آنچه تا امروز مسلم به نظر می رسد این واقعیت است که صهیونیست ها و حامیان شان نه تنها موفق به منحرف کردن و متوقف کردن این حرکت اسلامی نشده اند بلکه این مراسم در محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین، همه ساله با شکوه بیشتری در سراسر دنیا برگزار میشود.

فراز پایانی بیانیه ناحیه بسیج امام حسین(ع) عنوان کرده است: این ناحیه ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس با تاسی به وصایای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مجاهدان راه حق، از عموم مردم شهیدپرور قم دعوت بعمل می آورد که باحضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند.


ارسال نظرات