خبرهای داغ:

روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلام است

امام جمعه جوانرود گفت: روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلام در مقابل رژیم غاصب صهیونیسم است.
کد خبر: ۸۷۰۱۶۸۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جوانرود، ماموستا ملا احمدفخری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس افزود: مهمترین پیام این روز، تحکیم وحدت مسلمانان برای آزادی قدس و پرهیز از اختلاف و تفرقه هایی است که دشمن می خواهد بین مسلمانان ایجاد کند.
وی بر ضرورت حفظ بیداری امت اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست ها تاکید کرد.
امام جمعه جوانرود راهپیمایی روز جهانی قدس را حاصل بیداری اسلامی دانست و تاکید کرد: بر امت اسلامی واجب است بیداری خود را حفظ کنند و در مبارزه با صهیونیست و استکبار در خط مقدم باشند.
ماموستا فخری یادآور شد: ملت ایران همراه با دیگر امت جهان اسلام در این روز، خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی اسراییل نشان خواهند داد و بار دیگر همبستگی خود را با مسلمانان فلسطین اعلام می کنند.
فرماندار جوانرود نیز برهرچه باشکوه برگزار کردن راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.
آرش لهونی افزود: در این موقعیت حساس که استکبار جهانی برای اسلام قد علم کرده می طلبد تمامی دستگاه های اجرایی و فرهنگی برنامه های خود را در این راهپیمایی بزرگ باشکوهتر برگزار کنند.
وی اظهار داشت: مردم مسلمان و همیشه در صحنه شهرستان جوانرود همراه با ملت ایران اسلامی و دیگر مسلمانان جهان بار دیگر خشم و انزار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی نشان و بار دیگر همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.
ارسال نظرات