ضیافت افطاری هیئت عاشقان ولایت تفرش برگزار شد

ضیافت افطاری هیئت عاشقان ولایت با حضور جوانان، اعضا و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین سپاهه شهرستان تفرش در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۶۸۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، ضیافت افطاری همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شش‌ناو شهرستان تفرش با حضور بسیجیان سپاه ناحیه مقاومت تفرش برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش در این نشست صمیمی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان بسیجی باید با حضور در برنامه‌های هیئت عاشقان ولایت و با حضور مستمر و چشمگیر در برنامه‌های حلقه های صالحین به دنبال توسعه بیش از پیش هیئت عاشقان ولایت باشند.

وی افزود: اعضای حلقه‌های صالحین و بخصوص سرگروه‌ها باید از دانش روز برخوردار باشند و اگاهی خود نسبت به شرایط امروز کشور و جهان را بالا ببرند همچنین به منظور مقابله با هجمه فرهنگی دشمن بصیرت افزایی باید در دستور کار سرگروه‌ها قرار داده شود و جوانان را به این سمت سوق دهند.

سرهنگ پاسدار فراهانی در پایان با اشاره به نقش محوری مساجد در تربیت نیروهای انقلابی گفت: انقلاب ما برای احیاء مساجد بود امروز وظیفه بسیج تربیت جوانان مسجدی برای اداره امور کشور است از این‌رو تمامی برنامه‌ها در بسیج باید با محوریت مسجد برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات