خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت؛

در بحث عفاف و حجاب به جای برخوردهای سلیقه ای باید کار فرهنگی صورت گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت :تمام سخت گیری هایمان را در وهله اول از دستگاههای اجرایی و ادارات آغاز کرده ایم و معتقدیم باید خودمان پیشگام اخلاق و مباحث فرهنگی عفاف و حجاب باشیم تا این مهم به جامعه تسّری پیدا کند
کد خبر: ۸۷۰۱۷۱۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از سایت استانداری  علی اصغر طهماسبی  در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان که با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد، اظهار کرد: حساسیت هایی که در حوزه عفاف و حجاب در جامعه وجود دارد باید برای خانم ها و آقایان یکسان باشد و این نگاه که تنها بانوان را در حوزه حجاب مورد ملامت قرار دهیم غلط است و باید در این نگاه تجدید نظر صورت گیرد.

وی بیان کرد: از 19 الی 25 تیرماه هفته عفاف و حجاب را در پیش داریم که پیاده روی و تجمع بانوان در تمامی شهرستان های استان، در کنار صدها برنامه فرهنگی دیگر برای این هفته تدارک دیده شده است.

طهماسبی، عفاف را یکی از مسائل کلیدی نظام جمهوری اسلامی خواند و تأکید کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که ام القرای جهان اسلام است و چشم امید تمام مسلمانان جهان به این نظام دوخته شده است از اینرو باید حجاب را به عنوان یک الگو و مدل فرهنگسازی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: در بحث عفاف و حجاب ما معتقدیم که به جای برخوردهای سلیقه ای باید کار فرهنگی صورت گیرد.

طهماسبی در ادامه گفت: ما در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر تمام سخت گیری هایمان را در وهله اول از دستگاههای اجرایی و ادارات آغاز کرده ایم و معتقدیم باید خودمان پیشگام اخلاق و مباحث فرهنگی عفاف و حجاب باشیم تا این مهم به جامعه تسّری پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین پیشنهاد یادواره شهدای زن استان را در ذیل اجلاسیه 4000 شهید استان مطرح کرد و خواستار پیگیری و اجرایی شدن آن شد.

در ابتدای جلسه نیز نذیری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دستور العمل اجرای هفته ترویج عفاف و حجاب شامل عناوین روزهای هفته و اقدامات مشترک دستگاههای فرهنگ ساز و مسئول در حوزه عفاف و حجاب را تشریح کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار