خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس :

رضایت مردم و یاس دشمن ثمره کار جهادگران است/فعالیت بیش از هزار بسیجی در طرح هجرت3

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: با اجرای اردوهای جهادی نیاز بسیاری از محرومان در روستاها برطرف شده است و امروز به خاطر همین طرح های سازندگی است که مردم از بسیج و سپاه نهایت رضایت را دارند.
کد خبر: ۸۷۰۱۸۴۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، غلامرضا فلاحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس  در مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت 3 بسیج سازندگی اظهارکرد: در این اردوهای جهادی نیاز بسیاری از محرومان در روستا ها برطرف شده است و امروز به خاطر همین طرح های سازندگی است که مردم از بسیج و سپاه نهایت رضایت را دارند.

 فلاحی  تاکید کرد: نیروهای بسیجی در فردوس به محض اطمینان حضور افراد نیازمند و یا افرادی که نیاز به حضور نیروی کار دارند با اقدامی برنامه ریزی شده به کمک آن ها خواهند شتافت.

وی با تاکید بر شهید پژوهی اعضای حلقه صالحین گفت: اگر جوانان و نوجوانان به پژوهش شهدا بپردازند این کار نه تنها موجب تاثیر این سیره در بین جوانان و نوجوانان می شود بلکه باعث می شود تا شبکه های اجتماعی در  بین اقشار مختلف جامعه نفوذ نکند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس تاکید کرد: هر چه ما به خدا نزدیک تر شویم و توکل به او کنیم در مقابل استکبار و هجمه دشمن قدرتمندتر خواهیم شد.

 فلاحی در رابطه با هدف این اردوها گفت: خدمت رسانی ، درس گرفتن و درس دادن از جمله اهداف اردوهای هجرت و جهادی می باشد که هر بسیجی باید سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: نباید به گونه ای رفتار کنیم که مردم از بسیج مایوس شوند بلکه عمل باید به گونه ای باشد که موجب یاس دشمن و امیدواری مردم شود.

رئیس اداره آموزش پرورش شهرستان فردوس نیز در این جلسه گفت:باید از رهبری به خاطر وجود این طرح ها در بسیج نهایت تشکر را داشت چرا که موجب شده است تا بسیج نیروهای بالقوه خود را در قسمت های مختلف به کار گیرد.

ابراهیمی تاکید کرد:اهمیت به وقت از جمله موضاعات بسیار مهم است که بسیجیان با شرکت در این طرح از هدر دادن وقت خود در تابستان و اوقات فراغت جلوگیری می کنند .

وی افزود: بسیج با کمک به فضای آموزشی مانند زیبا سازی و بهسازی مدارس می تواند در کمک به آموزش و پرورش سهم زیادی داشته باشد.

اعزام بیش از هزار بسیجی در قالب اردوهای طرح هجرت3

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس نیز گفت: منابع طبیعی، آبخیز داری و کشاورزی، فنی عمرانی و آبادانی روستایی ، آموزش و سلامت، بهسازی ، مرمت و زیبا سازی مدارس ، علمی آموزشی و خدمات مشاوره ای، بهداشت و درمان و محرومیت زدایی از جمله عرصه های فعالیت بسیج سازندگی در تابستان امسال خواهد بود.

سید مسعود کریم زاده از فعالیت بیش از هزار بسیجی در قالب اردوهای 10 روزه، 1 روزه و7 روزه در عرصه های مختلف خبر داد و گفت: اردوهای ده روزه با شرکت 400 نفر که 300نفر برادر و 100 نفر خواهر، اردوهای 1روزه با شرکت 750 نفر و اردوهای 7 روزه با شرکت 48 نفر برگزار خواهد شد که برادران در عرصه های رنگ آمیزی مدارس ، دیوار نویسی، زیبا سازی، ساخت نیمکت بتنی وجوشکاری میز وصندلی های قابل تعمیر و خواهران در تعمیر کتابخانه ها و ساماندهی کتاب ها در مدارس و پایگاه ها فعالیت میکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها