خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

روز قدس تجلی همبستگی دنیای اسلام

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه روز قدس تجلی همبستگی دنیای اسلام است، گفت: اگر مسئله قدس حل شود بسیاری از مشکلات و معضلات در منطقه که عامل آن رژیم صهیونیستی است حل خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۰۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸

حجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در نهاوند در خصوص اهمیت روز قدس اظهار کرد: اهمیت روز قدس به این است که بیت‌المقدس قطب نمای جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه روز قدس تجلی همبستگی دنیای اسلام است، افزود: اگر مسئله قدس حل شود بسیاری از مشکلات و معضلات در منطقه که عامل آن رژیم صهیونیستی است حل خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند در خصوص حساسیت روز قدس امسال بیان داشت: شرایط منطقه حساس‌تر شده و با نقشه شوم دشمنان و ایجاد آتش جنگ در منطقه با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی بیش از 5 سال است که در منطقه غرب آسیا به ویژه سوریه و عراق به خاطر سیاست‌های زیاده خواهانه آمریکا و کشور های اروپایی و رژیم صهیونیستی و رژیم های مرتجع عربی و ترکیه دچار معضلات امنیتی و سیاسی شده‌اند.

وی در خصوص جایگاه استکبارستیزی و مقابله با استکبار در دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی نیز یادآور شد: این مسئله جایگاه بسیار بالایی دارد و امیر المومنین علی (ع) سفارش فرمود که پیوسته دشمن استکبار و ظالم و یاور مظلومان باشید و امام (ره) نیز با پیروی از مکتب اهل بیت (ع) جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

شیرزادی افزود: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا از اول انقلاب آنچه که دشمنان انقلاب را مأیوس کرده حضور مردم در مراسمات و راهپیمایی‍ها به خصوص راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این روز مهم هرچه حضور پر رنگ‌تر باشد دشمنان انقلاب و جبهه استکبار مأیوس‌تر خواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس برای دوستان و دشمنان اسلام حاوی دو پیام مهم جهانی است، برای دوستان انقلاب و مسلمانان جهان پیام وحدت بیشتر برای مبارزه با مستکبرین و برای دشمنان مایه خوف و نا امیدی است.

وی گفت: شعار روز قدس امسال استکبارستیزی و انزجار از آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم های مرتجع عربی از جمله آل سعود و آل خلیفه است.

شیرزادی افزود: اگر هر شخصی اندک تعصبی نسبت به اسلام و مسلمانان داشته باشد باید به عنوان یک تکلیف شرعی، دینی و ملی برای خنثی کردن توطئه‌های از پیش طراحی شده دشمنان اسلام در راهپیمایی روز قدس حضور پر شور و با نشاطی داشته باشد.

وی اضافه کرد: شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، شعار نفی انقلاب و سیاست های امام (ره) بود چراکه برجسته ترین ویژگی محور خط امام(ره) در سیاست داخلی نظام ولایت فقیه و در سیاست خارجی نجات فلسطین و آزادی قدس بود در حالی که شعار ایادی فتنه در سال 88 مرگ بر اصل ولایت فقیه و نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند گفت: دشمنان اسلام با سناریوی خطرناک از قبل طراحی شده می خواهند شرایط منطقه را طوری پیش ببرند که فلسطین از اولویت اول جهان اسلام خارج شود.

وی با بیان اینکه ایجاد داعش و دیگر گروه های تکفیری در این راستا شکل گرفته است، افزود: این نقشه ای است که مقدمات آن همزمان با موج بیداری اسلامی در منطقه آغاز شد و با گسترش بحران در سوریه و عراق به مرحله اجرا درآمد و این درحالی است که به ادعای مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در خرداد 95 درگیری های اسرائیلی فلسطینی به اولویت های آخر جهان عرب و اسرائیل تبدیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار