خبرهای داغ:

مردم در راهپیمایی روزقدس عدم مشروعیت اسرائیل را فریاد می زنند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم مسلمان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس در واقع مشروع نبودن رژیم غاصب صهیونیستی را فریاد می زنند.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۱۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
آیت الله امان نریمانی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: امروز هر مسلمانی وظیفه دارد تا به یاری مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بشتابد و از آن ها حمایت و پشتیبانی کند.
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) یادآور شد: طبق این حدیث هر مسلمان فریاد مظلومیت انسانی را بشنود اما به یاریش نشتابد مسلمان نیست.
آیت الله نریمانی حضور پرشور مسلمانان در مراسم روز جهانی قدس را در آینده مردم مظلوم فلسطین بسیار اثربخش دانست و افزود: حضور چند ده میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اینکه مشروعیت رژیم صهیونیستی را از بین می برد باعث ساقط شدن آن نیز می شود.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری؛ همچنین به حضور پرشور مردم کرمانشاه در مراسم روز قدس اشاره و اظهار کرد: واقعا جای قدردانی دارد که مردم این گونه با زبان روزه و در این گرمی هوا این چنین حضور باصلابت و دلگرم کننده ای دارند.
وی در پایان گفت: مردم استان کرمانشاه همواره آماده دفاع از مظلومین جهان و تمامیت ارضی کشور بوده اند و حضور پرشور آن ها در مراسم امروز به خوبی این مساله را ثابت می کند.
ارسال نظرات