خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان کرمانشاه در گفتگو با «بسیج»:

کشتن ستمدیدگان مصداق حقوق بشر آمریکایی است

کد خبر: ۸۷۰۴۵۸۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: حقوق بشر آمریکایی به معنای کشتن مظلومان و ستمدیدگان جهان به فجیح ترین شکل ممکن است.

حجت الاسلام علیمراد یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به نامگذاری روزهای هفتم تا دوازدهم تیرماه با عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در این هفته فجایع و جنایات بزرگی از جمله حادثه هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش، شهادت آیت الله صدوقی در محراب، بمباران شیمیایی سردشت از سوی رژیم بعث عراق و سرنگونی هواپیمای مسافربری ایرباس به وسیله ناو آمریکایی وینسنس اتفاق افتاد.


وی با اشاره به حادثه ترور رهبر معظم انقلاب در ششم تیرماه 60 گفت: معظم له در نامگذاری این هفته به حادثه ای که برای خودشان اتفاق افتاد اشاره ای نکردند، والا این واقعه نیز یکی از مصادیق حقوق بشر آمریکایی است و باید آن را در ردیف وقایع و فجایع این هفته بدانیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان حقوق بشر آمریکایی برای این هفته را صحبتی زیبا توصیف و خاطرنشان کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی کشتن انسان های مظلوم با آن وضع فجیع، و حمایت از قاتلان آن ها و دادن بهترین امکانات به آنها در کشورهای غربی است.


حجت الاسلام یوسفی گفت: حقوق بشر آمریکایی یعنی کشتن عالمی مجاهد و با تقوا مانند آیت الله صدوقی، نخستین شهید محراب که حتی از مکروهات نیز پرهیز می کرد و حمله ناجوانمردانه به یک هواپیمای مسافربری در حالی که در هیچ کجای جهان و در هیچ مرامی کسی این اجازه را نمی دهد که هواپیمایی که سرنشینان آن تنها تعدادی از زن و بچه های مردم هستند، در آسمان خلیج فارس مورد هدف قرار بگیرد و سرنگون شود.


وی همچنین حادثه بمباران شیمیایی سردشت به دست صدام در هفتم تیرماه سال 60 را نیز از دیگر جلوه های حقوق بشر آمریکایی ذکر کرد و یادآور شد: علاوه بر فجایع اتفاق افتاده در این هفته، شهادت جمع کثیری از علمای اسلام از جمله شهیدان سعیدی، غفاری، امام موسی صدر و همچنین شهادت باقر نمر و رفتاری که امروز با روحانیانی مانند شیخ عیسی قاسم و شیخ زکزاکی می شود، از دیگر نمونه های بارز حقوق بشر آمریکایی است که رسانه های غربی در بلندگوهای تبلیغاتی خود مدام دم از آن می زنند.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه، به افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: تعریفی که آمریکا از حقوق بشر دارد یک تعریف خاص برای خودش است چرا که منافع خود را با استفاده از ابزارهای بین الملل تحت عنوان حقوق بشر تعریف می‌کند.

 

وی در پایان اظهار کرد: در هر گوشه‌ای از دنیا مانند عراق، بحرین و سوریه و همچنین در اسرائیل حمایت آمریکا از تروریسم نشان می دهد که ادعای آمریکا در خصوص دفاع از حقوق بشر حربه نخ‌نمای آمریکایی‌ها است که کاربردی ندارد.

 
ارسال نظرات