خبرهای داغ:
امام جمعه اسلام آبادغرب در گفتگو با «بسیج»:

ریشه ی همه ی ظلم ها در جهان استکبار است/مبارزه با اسرائیل به معنای خشکاندن ریشه ظلم است

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب گفت : مسئله فلسطین کلید رمز آلودی است که درهای فرج را به روی امت اسلامی می گشاید.
کد خبر: ۸۷۰۴۶۴۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
حجت الاسلام محمدی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب، با اشاره به نحوه سبک زندگی اسلامی گفت: یکی از شاخصه های سبک زندگی اسلامی ساده زیستی و دوری از اشرافی گری است و امروز متاسفانه کسانی در بدنه نظام وارد شده اند که اقتصاد کشور را به سمت نظام سرمایه داری می کشانند در نظام سرمایه داری قشر فقیر روز به روز فقیرتر ،و قشر ثروتمند روز به روز ثروتمند تر می شوند.

وی افزود:تمام ابهت جمهوری اسلامی در سادگی و ساده زیستی حضرت امام (ره) بود و هم اکنون اگر نظام جمهوری اسلامی سرپا ایستاده به سبب ساده زیستی و تقوای مقام معظم رهبری (مدظه العالی) است .

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب وجود بابک زنجانی ها و مطرح شدن فیش های حقوقی نجومی را به این علت دانستند که نظام سرمایه داری با اسلام تطابقی ندارد و ما اگر بخواهیم مسلمان باشیم باید نظام، نظام اسلامی باشد.

  حجت الاسلام محمدی پوردر ادامه با اشاره به نحوه حکومت پیامبر اسلام (ص) و امیر المؤمنین (ع) بیان داشتند: اشرافی گری و تجمل گرایی و کاخ های سبز معاویه سبب زنده نگه داشتن و گسترش اسلام نشد بلکه سادگی و ساده زیستی علی (ع) و فریادهای انقلابی کسانی چون ابوذر سبب حفظ و گسترش اسلام بود.

محمدی پور بیانات خود را در مورد روز قدس باجمله ای از مقام معظم رهبری (مدظه العالی) آغاز کرد و گفت:مسئله فلسطین کلید رمز آلودی است که در های فرج را به روی امت اسلامی می گشاید اگر شما طالب فرج و آمدن مهدی (عج) آل محمد(ص) هستید این فرج و گشایش یک کلید رمز آلود دارد و آن مسئله فلسطین است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ریشه همه ظلم ها استکبار است و ما به دنبال آن هستیم که ریشه ظلم را بخشکانیم و مبارزه با اسرائیل به معنای خشکاندن ریشه ظلم است وروز قدس کلیدی است برای گشایش تمام جهان ،امروز راهپیمایی روز قدس در 80 کشور جهان برگزار شد و این به این معنی است که مردم فلسطین تنها نیستند.

ارسال نظرات