همزمان با هفته عفاف و حجاب؛

راهپیمای "مدافعان حریم خانواده" در کمیجان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: راهپیمای "مدافعان حریم خانواده" در راستای مقابله با برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به منظور عفت‌زدایی از جامعه ایرانی در کمیجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۴۷۱۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار مجتبی مخلص‌آبادی از برگزاری تجمع مردمی «مدافعان حریم خانواده» خبر داد و گفت: در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده تجمع مردمی «مدافعان حریم خانواده» همزمان با سراسر کشور در روز دوشنبه 21 تیرماه است.

وی افزود: حجاب و چادر در حقیقت یک پرچم برای بانوان مومن ایرانی است از این‌رو یکی از برنامه‌های اصلی دشمنان انقلاب اسلامی، عفت‌زدایی از جامعه ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان گفت: دشمنان نظام اسلامی برای دستیابی به اهداف خود در این راستا عمده فعالیت‌های خود را بر بستر فضای مجازی متمرکز نموده‌اند که این مسئله می‌طلبد که هوشیارتر از گذشته عمل کنیم.

سرهنگ پاسدار مخلص‌آبادی ادامه داد: هفته عفاف و حجاب از تاریخ 19 تیرماه آغاز خواهد شد که این هفته بهترین فرصت برای شناساندن توانایی‌های بسیج جامعه زنان در عرصه عفاف و حجاب ترویج و ارائه الگوی موفق و کارآمد به جامعه در زمینه سبک زندگی اسلامی است.

وی با بیان اینکه بانوان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم فرهنگی قرار دارند، گفت: 130 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی و از بین بردن حیا و عفت عمومی در جامعه بخصوص در میان قشر بانوان فعالیت می‌کنند و بانوان ما به عنوان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن بایستی بسیار هوشیارانه عمل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: در آیات قرآنی به دفعات به موضوع عفاف و حجاب تاکید شده چراکه حفظ عفاف و حجاب در جامعه باعث افزایش سلامت اجتماعی کشور می‌شود و بایستی خانواده‌ها و مسئولان در این خصوص بیش از پیش تلاش کنند.

سرهنگ پاسدار مخلص‌آبادی با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب گفت: برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع حجاب، معرفی شهدای شاخص در عرصه عفاف و حجاب، برپایی ایستگاه صلواتی، نشست هیئت عاشقان ولایت با حضور سرگروهای حلقات صالحین با موضوع عفاف و حجاب از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در کمیجان خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی این روز بامشارکت گسترده ادارات و مردم در روز دوشنبه 21تیرماه ساعت 10 صبح با حضور گسترده مردم از مسیر میدان شهرداری، خیابان معلم میدان معلم، چهار راه مهدیه به سمت مسجد صاحب الزمان(عج) کمیجان برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات