خبرهای داغ:
بخشدار بخش گلیداغ:

اجرای دقیق طرح های اقتصاد مقاومتی نوعی مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد

بخشدار بخش گلیداغ گفت:اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت از کالاهای ایرانی را بدنبال دارد و ما می توانیم با اجرای این طرح های اقتصادی از کالاهای ایرانی که توسط هموطنان ما تولید می شود حمایت نماییم
کد خبر: ۸۷۰۴۷۸۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، قربان محمد کنسال بخشدار بخش مرکزی گلیداغ در جمع مردم شهرستان گلیداغ به اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره نمودند و بیان نمودند:

اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت از کالاهای ایرانی را بدنبال دارد و ما می توانیم با اجرای این طرح های اقتصادی از کالاهای ایرانی که توسط هموطنان ما تولید می شود حمایت نماییم واجرای درست طرح های اقتصاد مقاومتی باعث  پویایی اقتصاد داخلی کشورمان می شود و زمینه ی اشتغال را در داخل کشور برای جوانان ما  بوجود می آورد

وی در ادامه افزود: بیکاری در کشورمان برای جوانان یک معضل بزرگ است که ما می توانیم با حمایت از کالاهای ایرانی و بستر سازی برای اجرای درست طرح های اقتصاد مقاومتی  این معضل اجتماعی را ریشه کن نماییم .

بخشدار بخش گلیداغ گفت:ما باید ظرفییت های اقتصادی شهرمان را شناسایی نماییم و با سرمایه گذاری مناسب و حمایت از پروژه های اقتصادی بومی محلی خود به تولید داخلی اقدام نماییم ولی متاسفانه شاهد واردات جنس های خارجی بویژه جنس های نامرغوب چینی در کشورمان هستیم که  تعطیلی کارگاه های اقتصادی داخلی را به همراه داشته است.

وی در ادامه به روز 12 تیر ماه  روز مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و اظهار داشت: روز 12 تیر ماه توسط  رهبر معظم انقلاب به عنوان روز مبارزه با قاچاق کالا و ارز نامگذاری گردیده است  و تمام مسئولین باید با قدرت در برابر قاچاق کالا و ارز بایستند و نگذارند که  به نظام اقتصادی کشور لطمات جبران ناپذیری وارد شو د .  ما مردم می توانیم با خرید کالاهای ایرانی و عملیاتی نمودن طرح های اقتصاد مقاومتی  این معضل اجتماعی را نابود نماییم و می بایست برای تحقق چنین امری  جوانان کشورمان را حمایت نماییم وبا  قاچاق کالا و ارز مبارزه نماییم .

کنسال در پایان گفت:برخورد فیزیکی با قاچاق، منجر به کشف درصد بسیار پایینی محموله های قاچاق می شود و قسمت اعظم آنها وارد بازار مصرف (داخلی و خارجی) می شوند. بنابراین جهت مبارزه با قاچاق، تنها کنترل و نظارت مرزها و مبادی ورودی و خروجی کشور کافی نمی باشد. لذا برای جلوگیری از قاچاق و کنترل آن لازم است. در کنار برخورد فیزیکی با آن تمام زمینه هایی که به نوعی در پدید آمدن و گسترش هستند شناسائی شده و اقدامات لازم (اعم از قانونی و دیگر راهکارها) در جهت از بین بردن آنها صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها