خبرهای داغ:
نماینده مردم گنبد و بخش داشلی برون؛

کم شدن قدرت خرید مردم و تعطیلی هزاران کارخانه نشانه وضعیت بد اقتصادی کشور

نماینده مردم گنبد و بخش داشلی برون گفت:کشورما امروز از نظر اقتصادی در شرایط مطلوب نیست و رکود اقتصادی باعث عدم صادرات غیره نفتی,تولید و اشتغال زایی کارخانه جات شده است.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۴۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان از گنبدکاووس نماینده مردم گنبد و بخش داشلی برون در نماز عید فطر در مصلی امام جعفر صادق (ع)گفت:عید شکرگزاری و توفیق یک ماه بندگی و بازگشت به فطرت و ارزش های پاک اسلامی را به شما مردم مومن تبریک میگویم.
قرجه طیار افزود: شما مردم شهرستان گنبدکاووس و حومه چه اهل تشیع و چه اهل تسنن برای بنده محترم و عزیز بوده و با انتخاب بنده به عنوان نماینده شما وظیفه سنگینی را بر دوش من قرار دادید.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور ادامه داد: کشور ما امروز از نظر اقتصادی در شرایط مطلوب نیست و رکود اقتصادی باعث عدم صادرات غیره نفتی,تولید و اشتغال زایی کارخانه جات شده و بار همه ی این ها بر دوش شما مردم عزیز که همانا صاحبان اصلی انقلاب هستید می باشد.
وی تصریح کرد قدرت خرید مردم کم شده و هزاران کارخانه جات به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درامده که این امر باعث بیکاری بسیاری از جوانان شده است.
طیار اظهار داشت بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری استراتزیک اقتصاد مقاومتی برای دولت و مجلس ترسیم شده و ما نمایندگان مجلس و تمام مدیران کشوری به تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب همه توان خود را برای بهتر شدن وضعیت معیشتی و تحقق شعار سال انجام خواهیم داد.
وی با اشاره به نگاه مو شکافانه رهبر انقلاب بر راهکار درون زایی در اقتصاد مقاومتی بیان کرد رهبر انقلاب راهکار درون زایی را تکیه بر توانمندی ها و استعدادها دانسته  و این اساسی ترین اصل خود کفایی است که برای عملی کردن این اصل باید از تمام ظرفیت ها و توانمندی های استان ها و به تبع شهرستان ها بهره جسته و از امکانات بالقوه کشور در جهت رسیدن به خود کفایی استفاده نمود.
نماینده مردم گنبدکاووس و بخش داشلی برون خاطر نشان کرد وضعیت اقتصاد مقاومتی استان گلستان و به ویزه شهرستان گنبدکاووس در بین استان های کشور خوب نیس و به دلیل سیاست های نادرست گذشته است.
طیار اضافه کرد استان ما رتبه بیست و ششم در صنعت, رتبه 22 در تولید ناخالص داخلی در کشور را دارا است و متوسط سرانه تولید ما 7 میلیون تومان می باشد,در صورتی که این میانگین در کشور 13 میلیون تومان بوده و این نشان دهنده عدم وضعیت مناسب استان است.
وی گفت نمایندگان برای بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم اولین لایحه را تقدیم دولت خواهد کرد همچنین در نظر داریم ناحیه صنعتی اینچه برون را پیگیری نموده تا به درستی اجرا شود زیرا بزرگترین و موثر ترین پروزه تجاری-صنعتی استان است.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها