خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین:

نظام اسلامی با اقتدار در برابر زورگویان عالم ایستاده است

امام جمعه قصرشیرین گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و صلابت کامل در برابر همه زورگویان، مستکبران و ظالمان دنیا ایستاده است.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۸۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علی ملکی روز چهارشنبه در خطبه های عید سعید فطر با تبریک این عید بزرگ به امت اسلامی افزود: از ویژگی های یک حکومت اسلامی، ایستادگی در برابر ظالم و دفاع از مظلومان است که امروز ایران اسلامی با دفاع از مظلومان فلسطین، لبنان، سوریه و عراق تنها کشوری در جهان است که در برابر کفر و استکبار قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: از دیگر ویژگی های یک حکومت قرآنی این است که دارای رهبری دینی باشد تا حلال و حرام الهی را بشناسد و سعادت دنیوی و اخروی مردم را تشخیص دهد که امروز به برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی کشور ما دارای چنین حکومتی است.
وی همچنین اجرای احکام اسلامی در جامعه و سوق دادن آن به سمت احکام دینی و نه احکام غربی و رواج بی دینی را از دیگر ویژگی های یک حکومت قرآنی بیان کرد که ایران اسلامی نمونه بارز آن است.
امام جمعه قصرشیرین بیان کرد: در نظام مقدس ما به مساجد، حسینیه ها، ماه های مبارک رمضان، ماه محرم و مناسبت های دینی بسیار اهمیت داده می شود که این نیز از برکت های این حکومت قرآنی است که در کشور ما با وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی این مهم وجود دارد و به مومن ها عزت داده شده و با زورگویان و کفار باج گیر مبارزه می شود.
ارسال نظرات