خبرهای داغ:

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در کرمانشاه برگزار می شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، از برپایی اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۸۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، شکوفه یعقوبی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در محل سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اظهار کرد: این اجتماع قرار است با حضور آحاد مختلف مردم روز دوشنبه هفته آینده 21 تیر در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شود.
وی از حجت الاسلام مهدی برمایی که یکی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه می باشد به عنوان سخنران این اجتماع یاد کرد.
یعقوبی خاطرنشان کرد: در حاشیه این اجتماع نمایشگاه فرهنگی نیز با موضوع عفاف و حجاب، ایستگاه سلامت، نقاشی و... نیز برپا می شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه به سایر برنامه های هفته عفاف و حجاب اشاره و اظهار کرد: نشست بانوان بسیجی در خصوص تاثیر نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و نقش زنان در اقتصاد مقاومتی از جمله این برنامه هاست.
وی خاطرنشان کرد: برپایی نشست حلقه‌ های صالحین با محوریت اقتصاد مقاومتی و امنیت اجتماعی، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی و راه‌ اندازی پویش در فضای مجازی با شعار 'حجاب، امن ‌ترین پناهگاه من' از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در استان کرمانشاه خواهد بود.
یعقوبی، همچنین با اشاره به اعلام فراخوان برای پذیرش مقاله با موضوع عفاف و حجاب گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این موضوع شد و به برندگان مقالات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
از 19 تا 25 تیر به عنوان هفته ملی عفاف و حجاب نامگذاری شده است و دلیل نامگذاری این هفته نیز به شهادت رسیدن جمعی از زنان در مسجد گوهرشاد در سال 1314 که علیه کشف حجاب رضاخانی معترض بودند، می باشد.
ارسال نظرات