خبرهای داغ:
نقش آفرینی جدید عناصر فتنه 88 در کشور؛

پایان محکومیت قضایی یکی از عناصر فعال جریان فتنه

روند فعلی نشان از تلاش برخی عناصر مرتبط با فتنه، در دو رویکرد فعال داخل و خارج کشور داشته و همزمان با تلاش در بزرگنمایی دیدارهای این فرد، برخی افراد که به واسطه کار مشترک با او در دستگاه قضایی سابقه محکومیت دارند.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۴۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از 598 ، همان گونه که اخیرا" در برخی رسانه ها آمده است، شاهد پایان محکومیت قضایی یکی از عناصر فعال جریان فتنه بودیم . وی پس از آزادی در راستای جبران مافات، اقدام به برگزاری دیدارهای عمومی خصوصی نموده و با انتشار اخبار راست و دروغ از این دیدارها به بزرگنمایی وضعیت خود پرداخته است.

این مجرم امنیتی با انتشار تعدادی عکس در سایتها از دیدار افرادی که سالها پیش با او دیدن داشتند، سعی داشته به نوعی در ایجاد موج برای دیدار با آنها فضا سازی کند. در این میان نکته قابل توجه حضور وی به دعوت برخی دستگاهها و استقبال از وی توسط برخی از شاخصین سازمانها و دستگاهها در جلساتی که بمناسبت های خاص برگزار شده و توزیع شیرینی به بهانه حضور نامبرده می باشد.



وی که در ادبیات و گفتمان خود سعی دارد جامعه را به موافقان برجام و مخالفان برجام تقسیم کند، بصورت خانوادگی وارد حوزه سیاست شده و نظریه پردازی می کند.

روند فعلی نشان از تلاش برخی عناصر مرتبط با فتنه، در دو رویکرد فعال داخل و خارج کشور داشته و همزمان با تلاش در بزرگنمایی دیدارهای این فرد، برخی افراد که به واسطه کار مشترک با او در دستگاه قضایی سابقه محکومیت دارند، در مراسماتی که از طرف عناصر رادیکال خارج نشین تشکیل شده مانند ایام و لیالی قدر حاضر شده و به ارائه نظریات و بیان وقایع مربوط به حوزه های سیاسی می پردازند.

نگاهی گذرا به شرایط فعلی حکایت از کنار رفتن غبار از روی واقعیت های تلخ فتنه از یک سو و لزوم موضعگیری عناصر فعال در حوزه احزاب سیاسی در مورد رفتار فعلی این گونه افراد از سوی دیگر دارد .
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها