خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش آموزان بسیجی اصفهان در جبهه ی فرهنگ و ولایت مداری خوش درخشیده اند / اصفهان یک ششم شهدای کشور را تقدیم انقلاب کرده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش آموزان بسیجی اصفهان در جبهه ی فرهنگ و ولایت مداری جزو بهترین دانش آموزان هستند و خوش درخشیده اند.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۰۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسن قائدی ها که در مراسم افتتاح طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان سخن می گفت، تاکید کرد: افتخار می کنیم که در جمهوری اسلامی ایران ، در کنار شهدای گلگون کفن و در سایه ی ولایت در اصفهان دلاورمردان جمع شده اند .

وی با بیان اینکه استان اصفهان افتخار دارد گرچه یک دهم جمعیت کشور را در خود جای داده است اما یک ششم شهدای کشور را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است، افزود: اصفهان از همان ابتدای انقلاب و در طول سالهای دفاع مقدس در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی ، جهاد فرهنگی و مبارزه با استکبار در خط مقدم مقابله ایستاد به طوری که سرداران بزرگ دفاع مقدس مربوط به اصفهان بوده اند .

قائدی ها اضافه کرد: امروز اذعان می کنم که بین اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و سپاه و بسیج تعامل ارزنده و قابل توجهی وجود دارد به طوری که این استان در زمینه ی اعزام دانشن آموزان به اروهای راهیان نور حائز رتبه ی برتر در سطح کشور شده است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان بسیجی اصفهان در جبهه ی فرهنگ و ولایت مداری جزو بهترین دانش آموزان هستند و در این راستا خوش درخشیده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:امروز افتتاح اردوی طرح ولایت برای دانش آموزان پسر استان اصفهان انجام شد و حدود 500 نفر از دانش آموزان پسر به مدت 5 شبا نه روز در اردوگاه شهید بهشتی در این طرح شرکت می کنند که در گردان های 50 نفری تقسیم بندی می شوند.

وی با بیان اینکه در این دوره برنامه های مختلفی از جمله برگزاری کلاس های آموزشی، جلسات پرسش و پاسخ و نقد و بررسی برای دانش آموزان پیش بینی شده است، گفت: دانش آموزانی که در طرح ولایت شرکت کرده اند، در حقیقت فرماندهان بسیج مدارس متوسطه اصفهان هستند.

قائدی ها اضافه کرد: روز 28 تیرماه سالجاری نیز افتتاحیه طرح ولایت دانش آموزان دختر برگزار می شود که برنامه ریزی برای دانش آموزان دختر هم ویژه ی 500 نفر به مدت 5 شبانه روز خواهد بود.

وی هدف از برگزاری طرح ولایت را دانش افزایی، ایجاد بصیرت و آگاهی دانش آموزان نسبت به مسائل روز و ایجاد وحدت بین دانش آموزان خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار