خبرهای داغ:
حجت الاسلام یوسفی:

اولین آسیب ضعف پوشش، به خانواده و بنیان آن برمی گردد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: اولین آسیب ضعف پوشش، به خانواده و بنیان آن برمی گردد.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۸۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در جمع فعالان فرهنگی با اشاره به اهداف دشمن در کشورهای اسلامی و توجه ویژه به حجاب و عفاف در این خصوص بیان داشت: اگر مراقب نباشیم و به موقع عمل نکنیم دشمنان درصددند کاری کنند که حجاب را کنار بگذاریم.


حجت الاسلام یوسفی  افزود: باید با تعصب دینی و منطقی تلاش کنیم حجاب در سطح جامعه نهادینه شود.


وی با اشاره به تلاش های شبکه های ماهواره ای برای برداشتن حجاب در کشورهای اسلامی گفت: در این شبکه ها برنامه هایی تدارک دیده شده که به صورت گسترده منتشر می شود تا کانون خانواده را متزلزل کنند و در واقع آمار بالای طلاق در جامعه کنونی نتیجه برنامه ریزی دشمن است.


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه انسان یا تاثیرگذار است یا تاثیرپذیر افزود: اگر ما به عنوان تاثیرگذار دنبال نهادینه کردن حجاب کامل نباشیم لذا باید تاثیرپذیر باشیم.


وی با طرح این سوال که چطور حجاب و عفاف را تبلیغ کنیم؟ گفت: باید در جامعه جا بیفتد که اولین آسیب ضعف پوشش، به خانواده و بنیان آن برمی گردد.

حجت الاسلام یوسفی  در پایان ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی منسجم فعالیت هایی با محوریت پوشش اسلامی در جامعه را تدارک دیده و به صورت مستمر ادامه پیدا کند.
ارسال نظرات