رئیس فدراسیون والیبال:

استفاده از روش‌های سنتی جلوی رشد و ارتقای ورزش را می‌گیرد

داورزنی گفت: با استفاده از روش‌های سنتی نمی‌توان به رشد و ارتقای ورزش دست پیدا کرد.
کد خبر: ۸۷۱۰۴۹۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مراسم آغاز به کار طرح زمرد اظهار کرد: با استفاده از روش‌های سنتی نمی‌توان به رشد و ارتقای ورزش دست پیدا کرد، بلکه باید همواره به روز بود و با به‌کارگیری روش‌های نوین به پیشرفت دست یافت.

وی تصریح کرد: ماندن در گذشته جزء فرصت‌سوزی چیزی نخواهد داشت، در دنیای رقابتی امروز اگر به دنبال این هستیم که حرفی برای گفتن داشته باشیم باید برنامه‌ریزی علمی و آموزشی را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: کشورهایی که در عرصه ورزش صاحب نام هستند، به دلیل داشتن برنامه‌ریزی هدفمند است و اگر امروز والیبال کشور توانسته حرفی برای گفتن داشته باشد به دلیل استفاده از علم و روش‌های نوین به جای روش‌های سنتی بوده است.

داورزنی افزود: در تمام رشته‌ها باید از دانش روز دنیا استفاده کرده و همگام با دنیا پیش برویم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی نیز با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی در حوزه ورزش گفت: بدون برنامه به هیچ کجا نخواهیم رسید، در ورزش باید برنامه‌ریزی وجود داشته باشد و برنامه‌ریزهای بلندمدت و کوتاه مدت صورت پذیرد.

فضل‌الله باقرزاده افزود: استعدادیابی در تمامی رشته‌های ورزشی به ویژه شمشیربازی باید مورد توجه قرار گیرد و اجرای طرح زمرد یکی از طرح‌های موثر در این زمینه است.

وی اظهار کرد: در شمشیربازی با یک برنامه‌ریزی 6 ساله توانستیم دو سهمیه را در المپیک کسب کنیم که این دو سهمیه شانس دریافت مدال را دارند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به راه‌اندازی مرکز مشاوره طرح زمرد تاکید کرد: استفاده از این مراکز زمینه‌ساز آینده ورزش استان و کشور خواهد بود و باید به دنبال این باشیم که به ورزش نگاه علمی داشته باشیم.

در این مراسم برای نخستین بار در کشور طرح زمرد در استان مرکزی آغاز به کار کرد.



ارسال نظرات