خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب:

ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه خاورمیانه است

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: در شرایط حساس و بحرانی امروز منطقه خاورمیانه، ایران اسلامی به همت نیروهای اطلاعتی و امنیتی و حضور مقتدرانه نیروهای مسلح امن ترین کشور است.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۹۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
حجت الاسلام مجید صفدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، با محکوم کردن شهادت دو تن و زخمی شدن سه تن دیگر از خدمتگزاران به مردم در حمله مسلحانه به کاروان مسوولان کرمانشاه در منطقه ریجاب افزود: این یک اقدام خرابکارانه و تروریستی است و نیاز است هر چه سریع تر عاملان و مسببان آن شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات برسند.
وی اظهار کرد: امنیت از ارکان اصلی سلامت جامعه است و هر فرد یا گروهی که مخل امنیت جامعه شود به طور قطع با برخورد قاطع مسوولان امنیتی و نظامی روبرو خواهد شد.
وی گفت: دشمنان نظام اسلامی همواره و در خارج از کشور با برنامه های شوم و گسترده سعی در ضربه زدن به امنیت و آرامش داخلی ما دارند و این گونه ترورهای کور نیز به طور قطع کنترل می شوند و نمی تواند ثبات، استواری و امنیت کشورمان را برهم بزند.
حجت الاسلام صفدری اضافه کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و درایت رهبری نیروهای مسلح کشورمان آماده مقابله با هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان هستند.
وی افزود: این اقدام ها ما را در پیشبرد اهدافمان و حفاظت از آرمان ها و ارزش های والای انقلابی مصمم تر از قبل می کند و نمی تواند هیچ خللی در تلاش برای رسیدن به منویات رهبری برای پیشرفت کشور ایجاد کند.
ارسال نظرات