خبرهای داغ:

محموله قاچاق ۵ میلیاردی تلفن همراه از کرمانشاه به پایتخت نرسید‌

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: محموله تلفن همراه قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در کرمانشاه کشف شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۷۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: برابر اعلام اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق در سطح کلان در شهرستان پاوه، که اخیراً به خرید یک محموله تلفن همراه خارجی قاچاق از کشور عراقی اقدام کرده‌اند، موضوع در دستور کار کارآگاهان این اداره قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: قاچاقچیان قصد داشتند محموله را با عبور از معابر اصلی و ورودی شهر کرمانشاه به پایتخت انتقال دهند که در طول مسیر نیز با استفاده از چندین دستگاه خودرو تیزرو همراهی می‌شدند.

وی افزود: با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی و با همکاری اداره اطلاعات جنایی، دو تیم عملیاتی به سرپرستی رئیس اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز به محور قزانچی ـ کرمانشاه عزیمت و منطقه را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

امان‌اللهی گفت: مأموران پس از عبور خودروی اسکورت، به برپایی پست ایست و بازرسی با علائم هشداردهنده اقدام کردند اما دو خودروی حامل کالای قاچاق شامل یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو 405، که قبلاً با استفاده از اقدامات اطلاعاتی شناسایی شده بودند، با توجه به مسدود شدن راه عبوری قصد متواری شدن داشتند که با اقدام سریع مأموران متوقف شدند.

وی بیان کرد: دو متهم دستگیر به همراه خودروها به پلیس آگاهی منتقل شدند که در بررسی‌های اولیه، کالای قاچاق کشف نشد، بنابراین با توجه به اخبار و اطلاعات موجود که جاساز بودن خودروها را تأیید می‌کرد، اقدام به بازرسی مجدد کرده و مشخص شد داخل هر دو خودرو در مجموع 320 دستگاه انواع تلفن همراه خارجی جاسازی شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش این محموله را بالغ بر پنج میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دو متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

ارسال نظرات