خبرهای داغ:

افتتاح طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی بیستون

طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی بیستون با حضور امام جمعه شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۲۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در مراسم افتتاح طرح هجرت 3 بیستون یوسفوند مدیر آموزش و پرورش بیستون از نقش بسیج سازندگی سپاه وهمکاری دانش آموزان منتخب و بسیجی در زیبا سازی وتعمیر مدارس، وسایل آموزشی درقالب طرح  هجرت 3به نیکی یادکرده وقدردانی جامعه آموزش وپرورش را از این طرح معنوی ابراز داشت.

یوسفوند گفت: هدف طرح هجرت خدمت رسانی به نظام آموزشی، آموزش و پرورش است که با کمک نیرو و نشاط جوانان در اوقات فراغت صورت می پذیرد.

وی خطاب به دانش آموزان ابراز داشت: شما جوانان با حضور در این طرح کار مقدسی را انجام می دهید که باید با نیت خالصانه و احساس مسئولیت به این امر بپردازید و به دید عبادت به آن نگاه کنید و در حین انجام کار مراقب بیت المال باشید تا تقدس بیشتری به کار خود بدهید.

در ادامه حجت الاسلام ضیغمی امام جمعه موقت بیستون نیز در خصوص اجر معنوی این عمل خداپسندانه و پاداش الهی برای  کسانی که عمل صالح انجام می دهند سخنانی ایراد کرد.

در پایان مراسم امیریان فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی شهید فهمیده بیستون نیز به چگونگی اجرای طرح هجرت 3 اشاره کرد و گفت: اولویت فعالیتهای طرح هجرت در سال 95با مناطق روستایی می باشد و دانش آموزان در سه عرصه تعمیر میز و نیمکت، نقاشی و لکه گیری و دیوار نویسی مدارس مشارکت خواهند کرد.


امیریان همچینین از اجرای فعالیتهای فرهنگی، ورزشی و عقیدتی در حین انجام طرح هجرت خبر داد.

گفتنی است طرح هجرت در منطقه بیستون با حضور 100 دانش آموز در سه دوره 10 روزه در قالب تعمیر میز و نیمکت، شعار نویسی ون قاشی فضاهای آموزشی صورت می گیرد.
 

ارسال نظرات