خبرهای داغ:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

منطقه آزاد محور اصلی مطالبات مردم کرمانشاه است/ دولت جواب ایثارگری های مردم را بدهد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار نیست که عهد و پیمان یک طرفه باشد دولت باید جواب ایثار و مقاومت هشت ساله مردم کرمانشاه در جنگ تحمیلی را بدهد.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۹۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، عبدالرضا مصری، اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان در جلسات مختلفی که با استاندار، معاونین و وزرای رئیس جمهور برگزار کرده چند مطالبه اصلی و جدی را مطرح و از طرح مطالبات بی محتوا پرهیز کردند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  از محورهای اصلی این مطالبات راه اندازی منطقه آزاد تجاری به عنوان نخستین درخواست است. در همین راستا قول مساعدت نیز دریافت شده بود تا اینکه در آخرین جلسه ای که با حضور استاندار برگزار شد ظاهرا منطقه آزاد تجاری مورد تردید قرار گرفته که امید است در سفر رئیس جمهور این ابهام برطرف و مجوز راه اندازی منطقه آزاد صادر شود.

 

مصری تکمیل پروژه راه آهن غرب در بخش تهران-کرمانشاه تا فرا رسیدن هفته دولت، تکمیل پالایشگاه آناهیتا و پتروشیمی اسلام آباد غرب با تخصیص وام از محل صندوق توسعه ملی به بخش خصوصی و راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در اورامانات را از دیگر مطالبات مردم استان دانست.

 

وی با اشاره به اینکه امید است دولت به تعهدات خود عمل کند افزود: قرار نیست که عهد و پیمان یک طرفه باشد دولت باید جواب ایثار و مقاومت هشت ساله مردم کرمانشاه در جنگ تحمیلی را بدهد.


منبع: پاک پرس

ارسال نظرات