خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سرپل ذهاب:

شورای نگهبان حافظ قانون اساسی و احکام است

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: شورای نگهبان به منظور پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی و مغایرت نداشتن مصوبه های مجلس شورای اسلامی با شرع و قانون تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۷۱۱۱۰۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مصطفی عسگری در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب با اشاره به 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان افزود: نظارت بر انتخابات و تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی از جمله دیگر وظایف این نهاد است.
وی با اشاره به سخنان امام راحل در خصوص اهمیت این نهاد افزود: شورای نگهبان حافظ مصالح اسلام و مسلمین است و نسبت به کسانی که علیه تصمیم های فقهای شورا حرف می زنند باید هشدار داد که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است.
حجت الاسلام عسگری با اشاره به 25 تیر ماه سالروز بهزیستی و تأمین اجتماعی گفت: سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد فرهنگی، اجتماعی و امدادی که برای کمک به قشرهای محروم تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی با کمترین حمایت های دولتی و تکیه بر مشارکت های مردمی و همکاری سازمان ها درصدد برطرف کردن حداقل نیازهای گروه های کم درآمد است.
امام جمعه موقت سرپل ذهاب در ادامه با اشاره به فعالیت های تأمین اجتماعی افزود: این سازمان صرف نظر از نظام اقتصادی حاکم بر جامعه همواره مورد توجه ویژه دولت ها و ملت های سراسر جهان بوده و اقدام های بسیاری برای دستیابی کارگران به حقوق خود و حمایت از افراد بی سرپرست و ناتوان و قشرهای آسیب پذیر داشته است.
ارسال نظرات