خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قصرشیرین:

رفع مشکلات منطقه نیازمند توجه ویژه دولت است

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: رفع مشکلات مختلف استان کرمانشاه و بخصوص زدودن محرومیت از چهره این شهرستان مرزی نیازمند توجه و نگاه ویژه دولت است.
کد خبر: ۸۷۱۱۱۰۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام والمسلمین عادل غلامی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سفر رییس جمهوری و هیات دولت به کرمانشاه افزود: این استان مرزی به لحاظ داشتن مشکلات در بخش های مختلف نسبت به سایر استان ها در جایگاه نخست قرار دارد و براین اساس باید اهمیت بیشتری به آن داده شود.
وی اظهار کرد: کرمانشاه به لحاظ بیکاری رتبه نخست را در بین استان های کشور دارد و همچنین در زمینه فرهنگی نیز فضای ضعیفی دارد که نیاز به نگاه ویژه دولت برای برون رفت از این مشکلات را دارد.
خطیب موقت جمعه قصرشیرین گفت: این شهرستان مرزی نقطه آغاز و پایان جنگ بود و مردم خرابی های ناشی از جنگ و آوارگی را متحمل شدند و هم اکنون نیز در محرومیت هستند و از آلودگی وغبار و مشکلات اقتصادی رنج می برد که برای پیشرفت و توسعه باید به آن اهمیت بیشتری داده شود.
حجت الاسلام غلامی گفت: امید است سفر هیات دولت به استان کرمانشاه باعث تحول و توسعه منطقه شود.
وی در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان اضافه کرد: ارزش و جایگاه و منزلت این شورا به حدی است که امروز دشمن در فضای تبلیغات رسانه ای و ماهواره ای و مجازی درصدد تضعیف و تخریب آن برآمده چون این شورا نگهبان و حافظ احکام اسلامی و نظام است.
وی اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به جوسازی ها و تبلیغات مسموم رسانه های غربی اعتنا نکرد و همواره مدافع ارزش ها و آرمان های والای نظام باشیم.
ارسال نظرات