خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس خبر داد؛

برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت:همزمان با سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور و گرامیداشت این روز،جمعه اول مرداد ماه،محفل انس با قرآن در مصلی امام جعفر صادق (ع) این شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۱۳۲۹۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گنبدکاووس،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت:همزمان با سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور و گرامیداشت این روز،جمعه اول مرداد ماه،محفل انس با قرآن در مصلی امام جعفر صادق (ع) این شهرستان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام علی فتحی افزود:بمناسبت گرامیداشت سالروز اولین اقامه نماز جمعه،نمازگزاران همایش پیاده روی را برگزار و قبل از شروع خطبه های نماز جمعه،محفل انس با قرآن کریم توسط سه تن از قاریان استانی و با حضور نمازگزاران برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد:به همین مناسبت مسابقه احکام نماز جمعه بصورت 5سؤال تستی در قالب برگه بین نمازگزاران توزیع و هفته آینده به 10نفر از کسانیکه به این سؤالات پاسخ صحیح دهند بصورت قرعه کشی،جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. حجت الاسلام فتحی اظهار داشت:مسابقه تفسیر نور الهدی9،در 2رشته جز 30 و یا اجزای 27و28و29 قرآن کریم در آذر ماه سال جاری،همزمان با سراسر در گنبدکاووس برگزار خواهد شد که مهلت ثبت نام این مسابقه تا آخر تیرماه سال جاری است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس بیان کرد:علاقمندان برای ثبت نام می توانند به سایت تلاوت مراجعه نمایند. وی درمورد طرح آیه های همدلی اضافه کرد:این طرح در قالب حفظ و مفاهیم سوره حجرات است که از 15تیرماه سال جاری لغایت پایان مردادماه ادامه خواهد داشت و متعلمین علاوه بر حفظ و مفاهیم با معارف اخلاقی این سوره نیز آشنا خواهند شد.

حجت الاسلام فتحی تصریح کرد:آزمون این طرح در شهریور ماه،همزمان با سراسر کشور برگزار و به قبول شدگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها