خبرهای داغ:
از امروز در 9 وزن صورت می‌گیرد

رقابت جودوکاران قم برای کسب مجوز سفر به هند

جودوکاران نوجوان استان قم از امروز در تلاش برای کسب مجوز سفر به رقابت‌های آسیایی هند با حریفان خود در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۸۷۱۴۲۳۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
رقابت جودوکاران قم برای کسب مجوز سفر به هند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  در حالی که رقابت‌های انتخابی تیم ملی جودو دختران ایران با کسب سه مدال و یک سهمیه تیم ملی برای هیأت جودو و کوراش استان قم همراه بود، اکنون از پسران جودوکار نوجوان قم انتظار می‌رود تا تعداد سهمیه‌های بیشتری در انتخابی تیم ملی کسب کنند.

این در حالی است که مسابقات جودو قهرمانی 2016 رده سنی نوجوانان آسیا به میزبانی کشور هند پیش‌روی جودوکاران کشورمان قرار دارد و در رقابت‌های کشوری این رده سنی که انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شود، مدعیان برای کسب سهمیه آسیا رقابت نزدیک و نفس‌گیری خواهند داشت.

در حالی که فدراسیون جودو و کوارش کشورمان میزبانی رقابت‌های جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور را به هیأت جودو و کوراش استان سمنان سپرده است، 9 جودوکار نوجوان، مستعد و آینده‌دار نیز به نمایندگی از قم راهی این رقابت‌ها شده‌اند و از امروز جدال خود برای کسب عناوین برتر را با حریفان آغاز می‌کنند.

سالن چند منظوره مجموعه ورزشی غدیر شهر سمنان در حالی از امروز تا جمعه اول مرداد ماه میزبانی سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی جودو پسران نوجوان کشور و انتخابی تیم ملی ایران را انجام می‌دهد که این رقابت‌ها با عنوان یادواره شهیدان جودوکار مدافع حرم استان سمنان محمدحسین حمزه و محمد طحان برگزار می‌شود.

در حالی که این مسابقات با حضور جودوکاران تمام استان‌های کشور به انجام می‌رسد، تیم قم نیز با ترکیب کامل به سمنان اعزام شده و در اوزان منهای 46، 50، 55، 60، 66، 73، 81، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم برای کسب مدال و سهمیه تیم ملی به میدان خواهد رفت.

در حالی که رقابت جودوکاران شرکت کننده در پیکارهای قهرمانی نوجوانان ایران و انتخابی تیم ملی نیز در 9 وزن برگزار می‌شود، در واقع تیم جودو نوجوانان قم در تمامی اوزان این مسابقات نماینده دارد و امیدوار به کسب حداقل سه سهمیه تیم ملی در مسابقات آسیایی 2016 است.

این دوره از پیکارهای جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان ایران بر اساس قوانین جدید فدراسیون جهانی جودو و کوراش برگزار می‌شود و بر اساس اعلام فدراسیون کشورمان، از جودوکاران حاضر در این مسابقات آزمایش دوپینگ نیز گرفته خواهد شد.

در شرایطی که کمیته فنی تیم‌های ملی جودو ایران بلافاصله بعد از پایان مسابقات جودو نوجوانان و ایران، نفرات برتر را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کند، تیم ملی کشورمان مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان قهرمانی دختران و پسران آسیا را شهریور ماه سال جاری در کشور هندوستان پیش‌رو دارد.

در ترکیب تیم اعزامی پسران هیأت جودو و کوراش استان قم، مجید حسنی در وزن منهای 46 کیلوگرم، میلاد سالاری‌فر در وزن منهای 50 کیلوگرم، قاسم رضا قلی‌گل در وزن منهای 55 کیلوگرم، علیرضا رضایی در وزن منهای 60 کیلوگرم و حسین طالبی در وزن منهای 66 کیلوگرم به میدان می‌روند.

همچنین مهدی باقری در وزن منهای 73 کیلوگرم، علی ملا در وزن منهای 81 کیلوگرم، میلاد قربانی در وزن منهای 90 کیلوگرم و علیرضا طهماسبی در وزن به اضافه 90 کیلوگرم برای تیم قم در این رقابت‌ها مبارزه می‌کنند، ضمن اینکه یوسف فرج‌اللهی به عنوان مربی و علی‌اصغر باقری به عنوان سرپرست در کادر این تیم حضور دارند.
ارسال نظرات