خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در دالاهو:

آمریکا "حقوق‌بشر" را در چارچوب اهدافش در نظر می‌گیرد/ شهیدان و مجروحان بمباران شیمیایی روستای زرده سند زنده "حقوق بشر آمریکایی" هستند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهیدان و مجروحان بمباران شیمیایی روستای زرده سند زنده حقوق بشر آمریکایی هستند.
کد خبر: ۸۷۱۵۱۱۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
همزمان با سالروز بمباران شیمیایی روستای زرده شهرستان دالاهو در ۳۱ تیر ماه، مراسم گرامیداشت ۲۷۵ شهید این بمباران و همچنین ۳۲۰ شهید شهرستان دالاهو برگزار شد.

 

این مراسم با حضور گسترده و با شکوه آحاد مختلف مردم، مدیران ادارت و ارگان ها، فرمانداران و بخشداران، ائمه جمعه شیعه و سنی، فرماندهان نظامی و انتظامی و ... در سالن ورزشی فجر شهر کرند غرب برگزار و حاضران یاد و خاطره شهدای بمباران شیمیایی زرده را گرامی داشتند.

 

همچنین سردار علی آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین کشور به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور داشت.

 

وی در ابتدای سخنان خود به حادثه تروریستی اخیر در منطقه ریجاب اشاره و یاد و خاطره دو شهید این حادثه «غلامرضا کرمی» و «حجت الله نیک عزم» را گرامی داشت.

 

سردار آزادی تصریح کرد: خون این شهیدان درخت تنومند نظام و انقلاب اسلامی را بارورتر کرده و عزم مسئولان را در راستای خدمت رسانی بیشتر تقویت می کند.

 

وی اظهار داشت: شهادت این عزیزان همچنین اراده آحاد مختلف مردم برای دفاع از تمامیت ارضی و حفظ دستاوردهای انقلاب را محکم تر از گذشته کرده است.

 آزادی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمیایی زرده، تاکید کرد: این مراسم باید در سطح ملی برگزار شود تا یادآور جنایات رژیم بعث عراق و حمایت هم پیمانان غربی اش از اقدامات ضد بشری علیه مردم این سرزمین باشد

 

 

وی حقوق بشر آمریکایی را ابزاری برای پیشبرد منافع شخصی و گروهی غربی ها ذکر کرد و گفت: بمباران شیمیایی روستای زرده وشهادت مظلومانه ۲۷۵ زن و کودک و مردم بی پناه و بی سلاح این روستا سند مظلومیت مردمان این دیار و طبل رسوایی حامیان وهم پیمانان صدام ملعون بویژه آمریکا واسراییل است.

 

گفتنی است، ارائه خدمات از سوی بسیج جامعه پزشکی متشکل از پزشکان متخصص و فوق تخصص از برنامه هایی بود که در حاشیه مراسم امروز انجام شد.

 

همچنین اجرای مداحی و تشییع نمادین پیکر شهدا از دیگر برنامه های مراسم امروز بود.

 

خواندن متن نامه یک دختر شهید، خطاب به پدرش از دیگر بخش های مراسم امروز بود که حال و هوای معنوی خاصی را به مراسم امروز بخشید.

ارسال نظرات