خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه:

برگزاری دوره های تربیت و تعالی باعث رشد فکری فراگیران می شود

سرهنگ کریمی در سومین جلسه هماهنگی نحوه اجرای دوره های تربیت و تعالی سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: برگزاری دوره های تربیت و تعالی باعث رشد و تقویت بنیه فکری فراگیران می شود.
کد خبر: ۸۷۱۷۳۳۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه کرمانشاه، سرهنگ جهانگیر کریمی در جلسه تربیت و تعالی ناحیه ای بسیج گفت: بقا و گسترش انقلاب اسلامی در مقابله با فرهنگ و اندیشه‌های مهاجم و  وابسته به استکبار به برنامه‌ریزی و مجاهدت عملی در این عرصه نیاز دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه افزود: مسئولان و فرماندهان بسیج باید اهتمام ویِژه ای نسبت به برگزاری دوره های تربیت و تعالی داشته باشند چراکه آشنایی با مبانی فکری ـ تربیتی و ارزشهای اعتقادی دین مبین اسلام یکی از اصلی ترین ویژگیهای هر فرد بسیجی است .

سرهنگ کریمی در خصوص تداوم این آموزش ها افزود : این دوره ها باید تقویت و استمرار یابد و با برنامه ریزی مناسب، زمینه های رشد و تعالی فراگیران فراهم شود.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را تعمیق معنویت و مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی دانست و گفت: تبیین مباحث اخلاقی، اعتقادی و سیاسی روز کشور و دنیا در این دوره ها موجب تقویت بنیه و رشد فکری فراگیران می شود.


ارسال نظرات