خبرهای داغ:
جلسه شورای اداری؛

نماز جمعه باعث شعله ور شدن روحیه انقلابی در مردم می شود/برگزاری یادواره شهدای 201 شهید شهرستان مینودشت

فرماندار شهرستان مینودشت گفت:نماز جمعه تجلی اقتدار نظام و در راس امور یک نعمت الهی است که بعد از انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شده است.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۱۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، اسرافیل وزیری در جلسه شورای اداری شهرستان مینودشت که با حضور مدیرکل فنی حرفه ای استان گلستان، روحانیون و فرماندار شهرستان در سالن اجتماعات برگزار شد اظهار کرد: در آستانه اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان دومین جلسه شورای اداری با محوریت سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور تشکیل شده است.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه افزود : نماز جمعه تجلی اقتدار نظام و در راس امور یک نعمت الهی است که بعد از انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شده است.

فرماندار شهرستان مینودشت ادامه داد : در حال حاضر در بیش از 850 پایگاه نماز جمعه در کشور مسائل دینی ، اعتقادی ، تربیتی و غیره توسط امامان جمعه به مردم روشنگری می شود.

ویزی تصریح کرد : امامان جمعه فقط در فعالیت دینی حضور ندارند و به مانند حاج آقا حسینی امام جمعه مینودشت دلسوزانه در مباحث توسعه و عمران شهرستان فعالیت می کنند و در این زمینه راهنمایی های خود را بیان دارند.

وی اظهار داشت : در آستانه اجلاسیه 4 هزار شهید یادواره شهدای 201 شهید شهرستان مینودشت با سخنران کشوری روز چهارشنبه 6 مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد 5 تن برگزار خواهد شد.

امام جمعه شهرستان مینودشت در این جلسه گفت : اگر بخواهیم هم در دنیا و هم در آخرت عاقبت به خیر باشیم باید در برنامه ریزی های خود عاقلانه عمل کنیم.

حجت الاسلام سید حسن حسینی افزود : نماز جمعه یک کلاس بزرگ تعلیمی و آگاهی بخش است که باعث برافشانی بذر وحدت ، اتحاد و همکاری در امور جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد : تنها نمازی که خداوند در ان تاکید به شتاب دارد نماز جمعه است که باعث نزدیکی بنده به خداوند خواهد شد.

امام جمعه بخش کوهسارات نیز در این جلسه گفت : اهمیت جمعه و نماز جمعه همین بس که خداوند سوره ای را به نام آن در قرآن نامگذاری کرده است.

حجت الاسلام مهدی خانلری افزود : نماز جمعه ذکر خداوند و پیوند بین دنیا و آخرت است که امر به تقوا و باعث روشنگری مردم در امور سیاسی و اجتماعی است.

وی ادامه داد : کشور ما در عرصه های پرپیچ و خم تاریخی از تریبون نماز جمعه جهت بصیرت افزایی مردم استفاده کرده و حسن کار در کشور ما این است که نماز جمعه هم برای اهل سنت و هم برای اهل شیعه برگزار می شود.

حجت الاسلام خانلری اظهار داشت : نماز جمعه یک عبادت ظلم ستیز و دشمن شکن است که باعث شعله ور شدن روحیه انقلابی در مردم می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها