حضور 350 دانش‌آموز اراکی در طرح اردوهای جهادی دانش‌آموزی

45 گروه جهادی به روستاها و مناطق محروم اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: 45 گروه جهادی به استعداد 900 نفر از بسیجیان سپاه ناحیه اراک در قالب اردوهای جهادی هفت‌روزه برای محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی به روستاها و مناطق محروم اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۷۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، محمدرضا رضایی در مراسم اعزام گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج اراک که با حضور گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد با اشاره به بیانات مقام‌معظم رهبری درباره گروه‌های جهادی گفت: مقام‌معظم رهبری تعاریف، انتظارات و اهدافی را برای گروه‌های جهادی مطرح کرده‌اند که بایستی این موضوع از سوی جهادگران به عنوان سربازان ولایت و رهبری مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در گروه‌های جهادی تنها بحث محرومیت‌زدایی مطرح نیست بایستی به تمامی موارد مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی جامه عمل پوشاند؛ گروه‌‌های جهادی با شاخص‌های مورد تاکید مقام‌معظم رهبری شکل گرفت و نهضت خدمتگزاری را تحقق بخشیدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تاکید کرد: مقام‌معظم رهبری در دیدار با جهادگران فرمودند "یکی از برکات اردوهای جهادی خدمت‌رسانی است"بایدخدا را شاکر باشیم که نعمت خدمت‌رسانی را به ما عنایت کرده و اگر هر جامعه‌ای از این نعمت و گنجینه معنوی برخوردار باشد می‌تواند به قله‌های عظمت دست پیدا کند.

پاسدار رضایی در ادامه گفت: جهادگران بسیجی باید راه‌های رسیدن به منویات مقام معظم رهبری دریابند و به آن جامه عمل بپوشانند که بتوانیم به اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دست پیدا کرده و برای حراست از آن از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی افزود: فوایدی همچون خدمت‌رسانی، خودسازی و ایجاد روحیه خودباوری در جامعه از فواید اردوهای جهادی است که از سوی مقام‌معظم رهبری نسبت به این فواید بسیار تاکید شده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با اشاره به ستون‌های اردوهای جهادی از دید مقام‌معظم رهبری گفت: عشق، ایمان و بصیرت ستون‌های اصلی اردوهای جهادی هستند.

پاسدار رضایی با اشاره به حضور جهادگران بسیجی ناحیه اراک در اردوهای جهادی گفت: 45 گروه جهادی به استعداد 900 نفر در قالب اردوهای هفت‌روزه به مناطق محروم اعزام و برای خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی در مباحث مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تلاش می‌کنند.

وی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های مقرر شده در اردوهای جهادی یک‌روزه دانش‌آموزی شهرستان اراک 350 نیروی بسیجی حضور داشته و پیش بینی می‌شود 25 هزار مرتمربع از فضای آموزشی را مرمت و بازسازی و زیباسازی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک در پایان به اردوهای سه روزه اشاره کرد و گفت: در اردوهای سه‌روز ه که با همت بسیج مهندسین برگزار می‌شود به دنبال علمی کردن کشاورزی هستیم و برای این منظور به دنبال تعامل بیشتر با کشاورزان هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات