هدف اردوهای جهادی نهادینه کردن فرهنگ کار گروهی و محرومیت‌زدایی است

اعزام 75 نفر به اردوهای جهادی در مناطق محروم دلیجان

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دلیجان از اعزام جهادگران به اردوهای جهادی به مناطق محروم دلیجان خبر داد و گفت: 35 دانشجوی بسیجی برای محرومیت‌زدایی به روستای کهک و 40 جهادگر دیگر به روستای جاسب دلیجان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۷۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار علی قنبری صبح امروز در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج افتخاری بسیج از آغاز اردوهای جهادی این شهرستان در مناطق محروم خبر داد و گفت: این اردوها با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دلیجان با اشاره به اعزام تعداد بسیجیان اعزامی از ناحیه دلیجان به مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی و فعالیت در عرصه‌های عمرانی گفت: در طرح اردوهای جهادی دانشجویان این شهرستان شاهد حضور 35 دانشجوی بسیجی در روستای کهک دلیجان خواهیم بود، این روستا یکی از روستاهای محروم شهرستان است که این بسیحیان در بخض لایروبی قنوات کشاورزی فعالیت خواهند کرد و به کشاورزان کمک خواهند کرد.

پاسدار قنبری با اشاره به اردوهای جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج دلیجان گفت: به همت حوزه مقاومت بسیج ‌المهدی 40 نفر در قالب 2 اکیپ جهادی در روستای جاسب در عرصه عمرانی فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: این گروه جهادی در رنگ‌آمیزی، مرمت و بازسازی مدارس، مسجد، گلزار شهدا و معابر عمومی اقدام خواهند کرد و در بخش اقدامات کشاورزی به کشاورزان در زمینه لایروبی جوی‌ها و قنوات کشاورزی تلاش می‌کنند تا بتوانند به اهالی و کشاورزان روستا کمک و یاری رسانند.

پاسدار قنبری از اعزام این گروه‌های جهادی دانش‌آموزی خبر داد و گفت: دانش‌آموزان بسیجی در طرح اردوهای جهادی هجرت 3 اقدام به رنگ‌آمیزی 6 واحد از مدارس موجود در سطح شهرستان دلیجان خواهند کرد و برای این منظور دانش‌آموزان از اواسط مردادماه مشغول فعالیت خواهند شد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دلیجان تصریح کرد: به همت بسیج مهندسین اجرای طرح بیسج همگام با کشاورز در راستای علمی کردن کشاورزی و ارتقاء تولیدات کشاورزی با حضور کارشناسان بسیجی در این زمینه بهره گرفته خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که با هدف کمک‌رسانی به اقشار مستضعف، آبادانی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم بوده که با توجه به روحیه ولایت پذیری بسیجیان این مطالبات مورد توجه ویژه اقشار مختلف بسیج قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات