خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان گلستان؛

کانون بسیج رسانه گنبدکاووس در هفته خبرنگار افتتاح می شود

مسئول بسیج رسانه استان گلستان از افتتاح کانون بسیج رسانه گنبدکاووس در هفته خبرنگار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۸۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، علی محمد جعفری در نشستی  با فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس و جمعی از اعضای بسیج رسانه اظهار کرد:همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار،کانون بسیج رسانه شهرستان گنبدکاووس باحضور مسئولین شهرستان،خبرنگاران و مدیران اجرایی افتتاح خواهد شد. 
 
وی افزود:80 درصد از جامعه هدف خبرنگاران در مرکز استان و مابقی در شهرهای دیگر استان پراکنده هستند که بالاترین جمعیت خبرنگاران در مرکز استان،و در شهرستان گنبدکاووس باحدود 30الی40نفر است.
مسئول بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد:باتوجه به شکل گیری بسیج رسانه طی 2سال گذشته اتفاقات خوبی در بحث دوره های آموزشی،برگزاری اردو و گرامیداشت روز خبرنگار صورت گرفته است و انشاالله با افتتاح کانون شرق استان بتوانیم فعالیت های شرق را به مرکزیت شهرستان گنبدکاووس ادامه دهیم.
 
جعفری تصریح کرد:برنامه متمرکز روز خبرنگار در 18مردادماه در مرکز استان برگزار خواهد شد و طی یکی دو روز بعداز این مراسم متمرکز،مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و افتتاح کانون بسیج رسانه در این شهرستان برگزار خواهد شد.
 
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در این نشست گفت:رسانه و مطبوعات به مانند شمشیر دو لبه هستند و خبرنگاران در بحث فعالیت های خود باید ظرافت خاصی را داشته باشند.
 
علی لشکر بلوکی افزود:شهرستان گنبدکاووس ظرفیت بسیار خوبی دارد و پتانسیل آن تنوع قومیت است که می توان از این ظرفیت در تولید هنر و خبر استفاده نمود.
 
وی ادامه داد:سپاه شهرستان گنبدکاووس و بالطبع بنده آمادگی همکاری لازم با اصحاب رسانه و بسیج رسانه را دارم و هرگونه کمکی که در این حوزه نیاز باشد با شما خواهم داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها