فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه:

تقویت منش و فرهنگ پهلوانی در جامعه ورزشی کشور ضروری است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه گفت: در عصر حاضر تقویت و باروری منش و فرهنگ پهلوانی در جامعه ورزشی کشور و استان مرکزی ضروری است.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۹۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری در جمع پیشکسوتان ناحیه ساوه که به مناسبت گرامیداشت هفته منش پهلوانی برگزار شد با اشاره به مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس نظام و رهبری را تنها نگذاشته و با جان و مال خود از حریم اسلام، انقلاب و ولایت دفاع کردند.

وی افزود: ملت ایران در عصر حاضر و در جنگ نرم دشمن نیز هرگز دست از حمایت ولایت برنداشته‌اند و با اقتدار و ایمان در مقابل تهاجم گسترده دشمنان می‌ایستند و هرگز از اصول و ارزش‌های اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: امنیت امروز حاکم بر شکور به واسطه خون شهدایی است که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی جان خود را نثار کردند و باعث شدند تا انقلاب اسلامی نیز بقا یابد و بیمه شود، امروز هم عرصه و موقعیت جهاد و شهادت کم نیست.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری با اشاره به روحیه استکبار ستیزی ملت شهید پرور ایران گفت: داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی، حفظ روحیه ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم از دیگر ویژگی‌های این نهاد مردمی است.

وی افزود: ملت ایران باید توجه بیشتری نسبت به رسالت و ماموریت خود برای آماده کردن زمینه ظهور امام زمان(عج) داشته باشند، این چالش‌ها و سختی‌هایی که امروز داریم و این تحریم‌ها چیزی نیست که ملت ایران در مقابل آن زانو بزند و بنا نیست آنچه را که با خون به دست آوردیم برای نان از دست بدهیم.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در حماسه عاشورا، رمز ماندگاری و ارتقای جایگاه امت اسلام را در تاسی هرچه بیشتر از پیام های این واقعه تاریخی عنوان کرد و گفت: اجرای صحیح این فریضه موجب پیشگیری و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه شده و محیط اجتماعی سالم و امنی را برای آحاد مردم فراهم می کند.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری در ادامه به الهام‌گیری انقلاب اسلامی و سایر نهضت‌ها از قیام سیدالشهدا (ع) یادآور شد و گفت:‌ حقیقت این است که قیام امام حسین (ع) خون تازه‌ای را در رگ‌های جامعه اسلامی و برپا کردن احکام اسلامی جاری کرده است.

وی در پایان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را، حماسه دلاوری های ملتی دانست که در راه حفظ استقلال، آزادی و حاکمیت خود خون داده و خون دل خورده، اما برای لحظه ای ننگ سازش با اشغالگران وحشی را نپذیرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات